وکیل هالند به مادرید سفر کرد؛ گردشگری اروپایی برای بالا بردن قیمت!

0

رئال مادرید نیوز : مینو رایولا وکیل هالند بدون تردید یکی از منفورترین وکلای اروپایی است چرا که برای دریافت کمیسیون بیشتر دست به هر کاری می زند. حالا این وکیل برای این که قیمت ارلینگ هالند مهاجم نروژی را بالا ببرد دست به کار عجیبی زده است.

مینو رایولا امروز به همراه آلف اینگ پدر هالند به بارسلونا سفر کرد و با لاپورتا ملاقات کرد. این سفر به حدی عجیب بود که تا وقتی تصاویرش منتشر نشده بود، برخی تصور می کردند که دروغ اول آوریل و سرکاری است. اما به نظر می رسد که رایولا برای این که دورتموند را تحت فشار قرار بدهد که هالند را بفروشد و قیمت این بازیکن را بالا ببرد، به بازی خود ادامه می دهد.

در حقیقت فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی اسکای اسپورت ادعا کرده است که مینو رایولا در حال حاضر وارد مادرید شده و با جت اختصاصی از بارسلونا به مادرید آمده است و پدر هالند هم او را همراهی می کند. رایولا پس از جلسه با لاپورتا امروز قرار است که با مدیران رئال دیدار کند. او در نظر دارد که با پنج مشتری اصلی هالند به صورت حضوری ملاقات کند و پروژه ها و پیشنهادهایشان را بررسی کند و بعد در مورد آینده شان تصمیم بگیرد. البته موضع دورتموند هم مشخص است چرا که کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو نمی خواهند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ