ده بیلده:«هازارد قرار بود جانشین رونالدو شود اما با اضافه وزن به تمرینات رسید»

0

رئال مادرید نیوز : ژیل ده بیلده بازیکن اسبق تیم ملی بلژیک که تجربه حضور در اندرلخت و آیندهوون را دارد، روز جمعه گفت که ادن هازارد مهاجم رئال مادرید و تیم ملی بلژی “در کل دوران فوتبالش به استعدادش تکیه کرده اما هرگز تلاشی نداشته است.”

مهاجم اسبق فوتبال بلژیک در انتقاد از هازارد گفت:” او در بزرگترین باشگاه دنیا حضور دارد و به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شده است. قرا ربود که جانشین رونالدو شود اما با اضافه وزن به تیم ملحق شد. ادن هازارد همین است.”

ده بیلده گفت که هازارد بعد از مصدومیتش هم نمی تواند متوقف شود چرا که از نظر شرایط بدنی از هم تیمی هایش عقب است. وی گفت:” هازارد هرگز اصول تمرینات بدنی را یاد نگرفته است. به همین خاطر این حس وجود دارد که به ندرت یا هرگز نتوانسته با صد در صد توانش حاضر شود. بازیکنان سختکوش در یک تیم می توانند راحت تر با درد کنار بیایند چرا که نیازی ندارند تا تعیین کننده داشته باشند اما بازیکنانی درون هازارد باید از نظر بدنی کاملا آرامش داشته باشند تا دست به کارهای بزرگی بزنند. اگر هازارد آماده باشد قطعا باید به یورو برده شود چرا که استعدادش به حدی بالاست که می تواند در ۱۵ دقیقه تفاوت ایجاد کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ