ضدحمله گواردیولا به وکیل هالند:«با این قیمت ها مهاجم نمی خریم»

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که یکی از عجیب ترین تابستان های نقل و انتقالاتی را شاهد خواهیم بود. در حقیقت تابستانی که وکلا سعی می کنند قیمت ها را بالا ببرند تا کمیسیون های بیشتری نصیبشان شود و باشگاه ها سعی می کنند که حتی المقدور خود را ناتوان و بی پول جا بزنند تا قیمت ها را پایین بیاورند.

مینو رایولا وکیل هالند در روزهای اخیر خود را به مرکز توجهات فوتبال دنیا تبدیل کرده است. در حقیقت رایولا روز گذشته به همراه پدر هالند با نمایندگان رئال و بارسا ملاقات کرد و امروز نیز با چهار باشگاه بزرگ انگلیسی در لندن گفتگو کرد. در روزهای اخیر خبری منتشر شده بود که سیتی می خواهد به هالند سالی ۳۶ میلیون یورو بپردازد و در نقطه مقابل رایولا گفته بود که رابطه خوبی با گواردیولا ندارد. حالا در میانه این بحث ها منچسترسیتی تیمی که به ولخرجی معروف است و در تابستان قبلی که اکثر باشگاه ها آه در بساط نداشتند، هزینه زیادی برای خرید مدافعان میانی داشت، از خرید هالند عقب نشینی کرده تا با این استراتژی قیمت بازیکن نروژی را پایین بیاورد. به نظر می رسد که صحبت های گواردیولا را باید ضدحمله مربی اسپانیایی به رایولا به شمار آورد تا قیمت ارلینگ پایین بیاید. گواردیولا گفته است :” می خواهم شفاف تر صحبت کنم. به دنبال جانشین برای آگوئرو هستم اما تقریبا غیرممکن است که بازیکنی بتواند آمار او را در این جا تکرار کند. شانس زیادی وجود دارد که برای فصل آینده مهاجمی نخریم. بازیکنان کافی داریم و بازییکنان جذابی در آکادمی داریم. با توجه به شرایط کنونی کاملا محتمل است که مهاجمی نخریم. با قیمت های فعلی تقریبا غیرممکن است.نمی توانیم پولش را بپردازیم.”

به هر صورت با وجود این صحبت ها قطعا سیتی یک رقیب سرسخت برای تیم هایی نظیر رئال و بارسا برای خرید هالند خواهد بود و بعید است که تیم انگلیسی که ولخرج ترین تیم سالهای اخیر بوده است به بهانه بالا بودن قیمت ها در این تابستان خریدی نداشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ