دلایل تحول بنزما در سالهای اخیر: استخوان درمانی، بازیهای کمتر و …

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در سالهای اخیر پیشرفت محسوسی داشته است. در حقیقت کریم عادت های زندگی روزمره خود را تغییر داده است و همین مسئله باعث شده تا از نظر ذهنی و ورزشی بهتر و بهتر شود. اما کلیدهای تغییر بنزما چیست؟

۱- تمرینات انفرادی در خانه: بنزما پنج سال پیش تصمیم گرفت که یک سالن بدنسازی درخ انه اش بسازد و بدین ترتیب در این مدت هر شب در خانه اش تمرین می کند. هدفش این است که از نظر بدنی به بهترین شرایط خود برسد.

۲- استخوان درمانی و کار کردن با فیزیوتراپ های مورد اعتمادش: بنزما چند وقتی است که با یک متخصص استخوان درمانی فرانسوی کار می کند که زمانی در تیم ملی فرانسه کار کرده است.کریم البته به حجامت یا همان بادکش هم علاقه زیادی دارد و بارها تصاویری از خودش در این باره منتشر کرده است.

۳- توصیه های متخصصان غذا: بنزما به توصیه های غذایی پزشکان رئال مادرید و متخصصان غذایی مورد اعتمادش با دقت گوش می دهد. او اهل شام خوردن در خارج از خانه نیست و زندگی آرام تری را انتخاب کرده است. معمولا غذاهای مادرش را دوست دارد اما سعی می کند که قید زندگی پرحاشیه در خارج از خانه اش را بزند. او بیشتر وقت آزادش را صرف دو فرزندش می کند. البته ورزشهایی نظیر بوکس یا ماشین ها را هم دوست دارد.

۴-بازیهای کمتر، خستگی کمتر: بنزما شش سال است که از حضور در تیم ملی فرانسه محروم شده است. شاید از نظر احساسی از این شرایط راضی نباشد اما از نظر بدنی زیاد هم برایش بد نیست چرا که کمتر بازی می کند، کمتر سفر می کند و آماده تر است. او در وقفه بازیهای ملی در والدبباس می ماند و روی آمادگی بدنی خود کار می کند.

۵- نقش جدیدش در رئال مادرید:کریم البته بعد از رفتن رونالدو نقش متفاوتی در رئال پیدا کرده است. قبلا رونالدو رهبر خط حمله رئال بود اما بعد از جدایی ستاره پرتغالی، رونالدو این نقش را پذیرفته است. در حقیقت اگر در سه فصل اخیر پنالتی ها را در نظر نگیریم، کریم ۷۲ گل زده است و رونالدو ۶۷ تا.

۶- تجربه  و اعتماد زیدان: کریم می داند که با بالا رفتن سنش خیلی مهم است که هر لحظه احتیاط بیشتری داشته باشد. او درون و بیرون زمین خیلی پخته عمل می کند و با اعتماد به نفس ظاهر می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ