عموی امباپه:«در مورد آینده کیلیان با او صحبت نمی کنم»/ طفره رفتن پوچتینو از جواب

0

رئال مادرید نیوز : پیر امباپه عموی ۴۷ ساله مهاجم پی اس جی که بین سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ هدایت تیم یو اس ایوری را به عهده داشت حالا به عنوان رئیس بخش فوتبال تیم والده مارنه در لیگ دسته پنجم فرانسه انتخاب شده است.

وی در مورد آینده برادرزاده اش گفت:” آیا من با برادرزاده ام در مورد انتخابش در فصل آینده صحبت می کنم؟ به هیچ وجه. او هر کاری که می خواهد را در کنار خانواده اش انجام بدهد و اطرافیانش در موردش تصمیم می گیرند.چه بماند، چه برود قطعا انتخاب خوبی خواهد داشت. برای خیلی از افراد از نظر ذهنی و بدنی سال مشکلی است. فقط ۲۲ سال سن دارد. فوق العاده است. از همه نظر پیشرفت کرده است. پخته تر شده است. آمارش مشخص است. جام جهانی را برده و در فینال چمپیونزلیگ بازی کرده است. قطعا پی اس جی یا تیم ملی فرانسه با کیلیان یا بدون او تیم متفاوتی هستند. در مقابل اوکراین مربی حریف اذعان داشت که ترکیبی را برای مقابله با او چیده است. ”

وی در این باره که آیا هدفش در باشگاه جدیدش شکل دادن یک کیلیان امباپه جدید است، گفت:” اگر بتوانیم چنین کاری انجام بدهیم فوق العاده است اما خیلی بعید است که یک کیلیان دیگر را ببینیم. همه باشگاه ها رویای خرید کیلیان را دارند. من رویای استخدام پدرش ویلفرد را دارم. می دانم که پدرش خیلی سرش شلوغ است و نمی تواند به من کمک کند اما دوست دارم این کار را انجام بدهد.”

وقتی مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی هم با سوالی در مورد امباپه مواجه شد، جواب داد:” اینده امباپه؟ نمی دانم. این سوال را از خود بازیکن بپرسید. آیا می توانم روی او تاثیر بگذارم؟ این سوال را هم از اطرافیانش بپرسید (می خندد) با او و نیمار رابطه خوبی دارم. با من انگلیسی و اسپانیایی صحبت می کنند. برای امباپه احترام و علاقه زیادی قائل هستم. شخصیت فوق العاده ای دارد. امیدوارم سالهای زیادی این جا باشد. این را برای خودم نمی گویم بلکه برای باشگاه و پاریس می گویم. می تواند به دستیابی به دستاوردهای بزرگ کمک کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ