زیدان:«۲۵۰ بازی؟ می خواهم از حال لذت ببرم چون یک روز تمام می شود»

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل ایبار شرکت کرد.

آسنسیو:” اعتماد به نفس به او انرژی می دهد. به خاطر گلش خوشحالم. مثل کل تیم شرایط خوبی دارد. برای بازی سه شنبه امیدوارم که فدریکو و هازارد برگردند. امروز نشد که برگردند اما امیدوارم سه شنبه حضور داشته باشند. همه حامی او هستیم. مارکو هر روز تلاش می کند. همیشه به تیم کمک می کند. خیلی خوب است و این را می دانیم.”

سه مدافع میانی:” از نظر نتایج در شرایط خیلی خوبی هستیم و از نظر سبک بازی نیز همین طور. خوب دفاع می کنیم، کلین شیت کردیم و خوب بازی می کنیم. با سه دفاع میانی شروع کردیم و مارسلو و لوکاس پیستون ها بودند اما در جریان بازی ممکن است که سیستم عوض شود و هر کسی می تواند در پست ها و نقش های متفاوتی حضور داشته باشد.”

ادامه فصل:” فعلا به همین امروز فکر می کنیم نه آینده بلندمدت. امروز بازی خیلی خوبی داشتیم. با جدیت کار را شروع کردیم. سعی می کنیم آماده بازیهای بعدی شویم اما به تورنمنت های دیگر فکر نمی کنیم. در هر دو تورنمنت زنده هستیم. در این فصل فشار زیادی را تحمل کردیم.

وینیسیوس روی نیمکت :” چه وقتی فیکس باشد چه روی نیمکت خیلی به تیم کمک می کند. سرعت خیلی بالایی دارد و می تواند تفاوت ایجاد کند.”

مارسلو:”در این پست خیلی خوب بوده است و بازی خوبی داشته است.”

حس خوب :”بازیکنان خیلی خوبی دارند. امروز تغییراتی داشتیم و تیم مشکلی نداشت. از ابتدای بازی عملکرد خوبی داشتیم. نیمه اول در دفاع عالی بود. کنترل خیلی خوبی داشتیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم و کار با توپ تیم را دوست داشتم. نیمه اول به طور کلی خیلی کامل بود. به بازیکنان گفتم که باید به همین روند ادامه بدهیم اما باران باعث شد تا نیمه دوم متفاوت باشد. ۲۰ دقیقه مشکل داشتیم تا این که گل دوم را زدیم. باید به خوبی ریکاوری کنیم و می دانیم که بازیهای مهمی در پیش است. سعی می کنیم به روندمان ادامه بدهیم. قطعا این پیروزی مهم است. سعی می کنیم که به کارمان ادامه بدهیم.”

۲۵۰ بازی به عنوان سرمربی رئال مادرید :” من فوتبال را دوست دارم، می دانم که چطور بازی کنم و خوب کار می کنم. به آینده یا حال نگاه نمی کنم، به حال نگاه می کنم و سعی می کنم از حال لذت ببرم چرا که این یک روز تمام می شود اما حالا سعی می کنم از بازیکنانم لذت ببرم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ