دو ماه درخشان ناچو؛ محصول باتعصب و دوست داشتنی آکادمی

0

رئال مادرید نیوز: ناچو فرناندز تنها بازیکن ترکیب کنونی رئال مادرید است که کل عمرش را در رئال سپری کرده است و حقیقت این که او حالا نه تنها سربازی است که با وفاداری به رئال خدمت می کند بلکه با دو ماه درخشان توانسته به رئال کمک کند تا به هر دو جام امیدوار باشد.

ناچو در روند یازده بازی پیاپی بدون شکست رئال مادرید حضور داشته است و با توجه به این که کاپیتان راموس در هفته های اخیر همچنان در کنار تیم نخواهد بود، نقش ناچو پررنگ است.

ناچو زوج خوبی را با واران تشکیل داده است و حالا که زیدان به سیستم سه دفاع میانی روی آورده نقش او و سیر مدافعان میانی مهمتر است.  ناچو در همه یازده بازی اخیر رئال فیکس بوده و شب گذشته نیز به رکورد۱۵۰ بازی لالیگایی با پیراهن رئال مادرید رسید. ناچو نیز تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد و اگر قراردادش به مدت طولانی تری تمدید شود به نظر می رسد که یکی از معدود بازیکنان تاریخ رئال خواهد بود که کل عمرش را در رئال مادرید سپری کرده است.

ناچو که یک دهه بعد از اولین بازی لالیگایی خود در رئال به ۱۵۰ بازی در این تورنمنت رسید، به سایت رئال گفت :” باعث افتخار است که به این تعداد بازی با پیراهن رئال برسم و خیلی خوشحالم. به تلاش ادامه می دهم و سعی می کنم از فرصت هایی که مربی به من می دهد، استفاده کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ