رئال مادرید به دنبال چهارمین برد پیاپی اروپایی؛ مودریچ به دنبال رکورد پاس گل

0

رئال مادرید نیوز : برخی آمارها و رکوردهای ویژه را برای بازی سه شنبه میان رئال مادرید و لیورپول مرور می کنیم:

۱- بازیهای رفت و تجربه های قبلی: رئال مادرید در هشت تا از ۹ بازی اخیرش در چمپیونزلیگ بازی رفت را برده و تنها شکستش مربوط به بازی فصل گذشته مقابل سیتی بود.

۲- تجربه قبلی در بازیهای رفت و برگشتی: آخرین باری که رئال و لیورپول در مراحل حذفی رفت و برگشتی به مصاف هم رفتند لیورپول در هر دو بازی رفت و برگشت برنده شد و به بردهای یک بر صفر و چهار بر صفر رسید. این بدترین شکست تاریخ رئال در اروپا در مجموع دو بازی رفت و برگشت بود.

۳-خاطرات دسیموترسرا: رئال مادرید سه بازی اخیرش در چمپیونزلیگ را برده است و آخرین باری که چهار بازی پیاپی را برد به آوریل ۲۰۱۸ برمی گردد که در نهایت به روند پنج برد پیاپی رسید و به قهرمان مسابقات تبدیل می شد.

۴- رکورد مانه: سادیو در ۴۰ بازی چمپیونزلیگ ۱۹ گل زده و می تواند با بیست گل به سومین گلزن برتر تاریخ لیورپول در اروپا تبدیل شود و فقط جرارد با ۲۱ و صلاح با ۲۴ گل را بالاتر از خود خواهد داشت.

۵- لوکیتا: لوکا در دو بازی اخیر رئال در چمپیونزلیگ پاس گل داده است. او اگر یک پاس گل دیگر بدهد به مسن ترین بازیکن یک دهه اخیر تبدیل می شود که با ۳۵ سال و ۲۰۹ روز سن در سه بازی پیاپی در چمپیونزلیگ پاس گل داده است.گیگز در سال ۲۰۱۱ در سن ۳۷ سالگی به این رکورد رسیده بود.

۶- روند بسیار سفید: لیورپول در سه بازی اخیرش در چمپیونزلیگ مقابل رئال باخت و آخرین باری که در چهار بازی پیاپی مقابل یک تیم باختند به بازی مقابل بنفیکا بین سالهای ۱۹۸۴ تا ۲۰۱۰ برمی گردد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ