دوئل رئال و بارسا درون زمین در انتظار جنگ سرد نقل و انتقالات

0

رئال مادرید نیوز : امشب رئال مادرید و بارسلونا دوئل سرنوشت سازی را در مسیر قهرمانی لالیگا خواهند داشت اما حقیقت این است که دوئل اصلی دو تیم را باید در ماه های آینده و در نقل و انتقالات تابستانی شاهد باشیم. دوئلی که هفته هاست و از زمان شروع کار لاپورتا آغاز شده است و به خصوص در مورد داوید آلابا و ارلینگ هالند به شدت داغ خواهد بود.

سالهاست که دوئل داغی را در بازار نقل و انتقالات میان رئال مادرید و بارسلونا را ندیده ایم. آخرین جدال در سال ۲۰۱۳ در مورد نیمار بود که هزینه های عجیب و بالای نقل و انتقالات باعث شد تا رئال عقب نشینی کند. آن انتقال عجیب به شدت برای بارسا دردسرساز شد و حتی باعث شد تا ساندرو راسل مدیر اسبق بارسلونا به زندان برود. بعد از آن جنگ های دو تیم جنگ های نسبتا کوچکی بود: آسنسیو، سبایوس، تئو هرناندز، وینیسیوس و … اما در این تابستان به نظر می رسد که جنگ بزرگی را شاهد خواهیم بود که یاد دوئل دو تیم برای خرید بازیکنانی نظیر دنی آلوز و بکام زنده خواهد شد.

داوید آلابا مدافع آچارفرانسه و اتریشی بایرن مونیخ ماه هاست که با رئال مادرید در تماس است تا جانشین راموس شود این در حالیست که لاپورتا با پینی زهاوی وکیل این بازیکن در تماس گرفته است. این در حالیست که همین چند هفته پیش بود که وکیل و پدر هالند به بارسلونا و مادرید سفر کردند تا حضوری با هر دو باشگاه صحبت کنند. به نظر می رسد که هر دو باشگاه این دو را می خواهند و باید دید که در نهایت دست سرنوشت آنها را به سمت کدام تیم هدایت خواهد کرد. البته شاید بتوان نامهایی نظیر پوگبا و کاماوینگا را هم به این لیست اضافه کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ