دومینوی ستارگان در فوتبال اروپا: امباپه، هری کین، رونالدو، ایکاردی و …

0

رئال مادرید نیوز : تصمیم روی آینده امباپه می تواند یک دومینو را در میان ستارگان فوتبال اروپا ایجاد کند. مهاجم فرانسوی مورد هدف رئال مادرید است و تلاش های پی اس جی برای حفظ او بی ثمر بوده است. اگر امباپه به رئال مادرید برود، تغییرات زیادی در فوتبال دنیا رخ می دهد.

در حقیقت پی اس جی برای پر کردن جای رونالدو به سراغ کریستیانو رونالدو خواهد رفت. آنها بدین ترتیب مجبور خواهند شد تا برای کاهش هزینه هایشان مائورو ایکاردی را بفروشند و بدین ترتیب مهاجم آرژانتینی که همیشه مورد توجه تورینی ها بوده، لباس بیانکونری را به تن خواهد کرد. در این میان یووه که توان حفظ موراتا را ندارد، مهاجم اسپانیایی را به اتلتیکو پس خواهد فرستاد.

رئال مادرید فعلا شرایط خرید امباپه را کاملا تحت کنترل دارد. کیلیان سه بار پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده و همین مسئله است که شرایط را آسان تر می کند. نکته اول این است که پی اس جی چاره ای جز فروش وی ندارد چرا که در تابستان ۲۰۲۲ او را رایگان از دست می دهد. اما اگر پی اس جی در تابستان بعدی حاضر به فروش نشود هم دو گزینه مطرح خواهد بود: اول این که امباپه در تابستان ۲۰۲۲ رایگان به رئال مادرید بیاید. در این صورت رئال می تواند پاداش انتقال و دستمزدی نجومی را به وی بپردازد. حالت دیگر این است که امباپه با بند انتقال به رئال، قراردادش را با پی جی اس تمدید کند که رئال چندان به این گزینه علاقمند نیست.  مدیران رئال به دنبال خرید یک ستاره جهانی هستند و در حال حاضر از نظر آنها امباپه چند پله از هالند جلوتر است چرا که کیلیان هم باتجربه تر است و هم امتحانش را در تیم بزرگ تری و تورنمنت های بزرگ تری نظیر جام جهانی و چمپیونزلیگ پس داده است.

این در حالیست که نشریه اتلتیک امروز در مورد یکی دیگر از بازیکنان مورد نظر رئال مادرید یعنی هری کین خبری منتشر کرده است و گفته است که این بازیکن به هیچ وجه از شرایطش در تاتنهام راضی نیست و می خواهد به تیم دیگری برود که رئال مادرید و دو تیم شهر منچستر می توانند گزینه هایش باشند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ