تفاوت های ال کلاسیکو نسبت به دوئل قبلی: لاپورتا، راموس، مودریچ و …

0

رئال مادرید نیوز :به بهانه ال کلاسیکوی دور برگشت، تفاوت های میان دو تیم نسبت به بازی رفت را مرور می کنیم:

فلورنتینو / بارتومئو – لاپورتا
بارتومئو از بارسا رفته است و لاپورتا اولین ال کلاسیکوی دوره دومش را تجربه می کند. لاپورتا در ال کلاسیکوهای دوره اولش ۵-۲ از رئال پیش بوده است. بارسا سهال کلاسیکوی اخیرش مقابل رئال را نبرده و به دو شکست و یک تساوی رسیده است.

زیدان/ ستین – کومان
نسبت به ال کلاسیکوی خانگی قبلی مربی بارسا هم عوض شده است. کومان اولین ال کلاسیکوی خود را به عنوان سرمربی بارسلونا در زمین رئال مادرید خواهد داشت. کومان به عنوان بازیکن فقط یک ال کلاسیکو را در مادرید با نتیجه یک بر صفر برد و از سویی تجربه شکست پنج بر صفر در زمین رئال را هم داشت. البته کومان به عنوان مربی والنسیا تجربه پیروزی ۲-۳ در زمین رئال در فصل ۰۸-۰۷ را دارد.

بدون راموس اما با مسی
سرجیو راموس که با ۴۵ بازی رکورد دار حضور در تاریخ ال کلاسیکوهاست در بازی امشب حضور ندارد در حالی که مسی بازی می کند و به ۴۵ بازی می رسد. هر دو شاید آخرین ال کلاسیکویشان را داشته باشند چرا که فقطد و ماه تا اتمام قرارداد با تیم هایشان مانده و معلوم نیست که تمدید می کنند یا نه.

مودریچ/ مارسلو – ایسکو
سال گذشته و حتی در ال کلاسیکوی دور رفت، مودریچ نیمکت نشین بود اما لوکیتا شرایط را عوض کرد و توانست خودش را بالاتر از والورده جوان قرار بدهد. در نقطه مقابل مارسلو و ایسکو که از ستارگان رئال در سالهای اخیر بودند حالا به یک نیمکت نشین ثابت تبدیل شده اند و بعید است که خری از آنها در بازی امشب باشد.

سمدو، آرتور، ویدال، راکیتیچ و …
از آخرین باری که بارسا به مادرید برای بازی با رئال سفر کرد، چهره هایی نظیر سمدو، آرتور و ویدال در این تیم نیستند. راکیتیچ که سال گذشته در برنابئو نیمکت نشین بود هم حضور ندارد. لوئیز سوارز هم در آن بازی مصدوم بود و حضور نداشت. جوان هایی نظیر دست، آرائوخو، مینگزا و پدری اما احتمالا اولین بازیشان را در زمین رئال دارند.

ناچو، از فراموش شده تا ستاره
مدافع باتجربه آکادمی رئال مادرید فصل گذشته عملا یک بازیکن فراموش شده در ترکیب رئال مادرید بود اما در حال حاضر بازیکنی کلیدی در ترکیب رئال مادرید است که امشب هم رهبر خط دفاعی و زوج میلیتائو در ترکیب رئال مادرید خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ