روبرتو کارلوس: «نتیجه ال کلاسیکو می توانست ۶-۱ شود»

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان اسبق رئال مادرید در مورد ال کلاسیکوی شنبه صحبت کردند.

کانیزارس:” بازی را خیلی دوست داشتم. عالی بود. زیدان کاملا بازی را از کومان برد و شاید به همین خاطر کومان مثل شکست هایش در مقابل سویا یا ختافه سعی کرد که حواس ها را پرت کند چرا که آنهایی که طرفدار فوتبال هستد و هوادارانش را ناامید کرد.”

بالبوا:”مسی باعث می شود که هم تیمی هایش مرتکب اشتباه شوند. مدام به دنبال او هستند اما همیشه اطرافش بازیکنان حریف هستند.”

آلفونسو:” لالیگا هر لحظه به رئال مادرید نزدیک تر می شود. فقط کافی است که بتیس مقابل اتلتیکو پیروز شود تا این خوشحالی مضاعف شود.”

روبرتو کارلوس:” مندی مرتکب پنالتی نشد. بارسا بی تاب شده است و ایجاد وقفه در طول بازی به سود رئال مادرید بود چون وقت سپری می شد. بازی می توانست ۶-۱ شود. مدتها بود که ندیده بودم بردن ال کلاسیکو این قدر راحت باشد.

میاتوویچ:”از تعویض های زیدان شگفت زده شدم. (در مورد خروج وینیسیوس و بنزما). وینیسیوس نمی توانست ادامه بدهد و خیلی خسته شده بود. فراموش نکنیم که از مصدومیت برگشته بود. زیدان برای آماده سازی ال کلاسیکو مدرک استادی دارد. والورده را در سمت راست قرار داد چون می دانست آلبا از آن جا ضربه می زند. همه چیز برای رئال مادرید خوب پیش رفت.”

لوئیز سوارز (اسطوره دهه شصت بارسلونا):” رئال مادرید برنامه ریزی خیلی خوبی داشت. فضای کمی به حریف می داد و از  فضاها به بهترین شکل استفاده می کرد. این برای دفاع حریف کشنده بود.”

نتیجه بازی رئال مادرید نتیجه بازی بارسلونا ساعت بازی رئال مادرید امشب روبرتو کارلوس کیست روبرتو کارلوس الان کجاست باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ