وعده جذاب یحیی گل محمدی به هواداران پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز – یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل بازی با الوحده امارات یک وعده جذاب به هواداران پرسپولیس داد. وعده‌ای که اگر محقق شود علاوه بر افزایش اعتبار فوتبال باشگاهی کشورمان، قرمزهای پایتخت ایران را بیش از پیش در آسیا به عنوان یک قدرت بزرگ مطرح خواهد کرد.

گل محمدی در این نشست که امید عالیشاه را نیز همراه خود داشت به هواداران پرسپولیس اشاره کرد و گفت: انگیزه زیادی برای موفقیت داریم که نشأت گرفته از انرژی خوب هواداران است. تیم پرهواداری هستیم که حدود ۵۰-۴۰ میلیون هوادار در ایران دارد. همین تعداد هواداران سبب ایجاد انگیزه می‌شود. در پرسپولیس نسل جنگنده و با روحیه‌ای از بازیکنان وجود دارند که نقطه قوت تیم ما همین بازیکنان و هواداران هستند.

سرمربی پرسپولیس به هواداران پرشمار پرسپولیس وعده سومین فینال آسیا را داد و گفت: شرایط برای رسیدن به سومین فینال در چند سال اخیر مهیا است و بازیکنانم انگیزه خیلی زیادی برای رسیدن به دیدار نهایی دارند. با گذشتن از تمام سختی‌های پیش رو و با روحیه خوب می‌توانیم حضور در سومین فینال را هم تجربه کنیم.

وی درباره نفرات مصدوم پرسپولیس توضیح داد: یکی دو بازیکن داشتیم که متاسفانه آنها را از دست دادیم،‌ البته احتمال دارد بار دیگر به تیم اضافه شوند. باید منتظر باشیم و ببینیم وضعیت آنها به چه شکلی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه مشکلی با کرونا داشتند، گفت: مشکلاتی داشتیم،‌ اما نگرانی فعلی‌مان بحث سلامتی بازیکنان در هتلمان است. انتظار داشتیم نسبت به سلامتی بازیکنان، مربیان و برگزارکنندگان مسابقات حساسیت بیشتری وجود داشته باشد اما چنین موضوعی خیلی کم‌ است. در هتل حباب پزشکی نداریم و از این بابت خیلی نگرانی نداریم.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ