کلوپ:«وینیسیوس من را تحت تاثیر قرار داد»

0

رئال مادرید نیوز : یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد تقابل تیم انگلیسیو  رئال مادرید در آنفیلد صحبت کرد.

بازی رفت :” وقتی با نتیجه سه بر یک عقب هستی به نظر می رسد که چیزی برای از دست دادن نداریو باید به تلاش ادامه بدهی. نتیجه نشان داد که بهتر از ما بوده اند اما این فقط بخش اول این قرعه بوده است. باید جو خود را ایجاد کنیم. نداشتن هواداران قطعا یک مشکل مضاعف است.”

شرایط الکساندر آنولد:” شرایط ویژه ایست اما واکنش خیلی خوبی داشته است. ناراحتی او از عدم حضور در تیم ملی انگلیس بوده است، همین و بس.”

کامبک زدن:” یازده سال پیش در دورتموند بودم. در بازی رفت با نتیجه سه بر صفر باختیم. خبرنگاران از من می پرسیدند که آیا کار تمام شده، گفتم که احتمالا همین طور است اما چه می توانیم بکنیم؟ در بازی برگشت با نتیجه دو بر صفر رنده شدیم. اما روند تیم از هر چیزی مهمتر است. باید سعی کنیم بازی را ببریم. بعد از آن ببینیم چه می شود. چیزی برای از دست دادن نداریم. اگر بتوانیم بهتر از بازی مادرید باشیم، امکان پذیر است. نمی توانیم کامبک را تمام شده بدانیم. هواداران روی سکوها نیستند اما سعی می کنیم جو خود را برای کامبک ایجاد کنیم.”

گلهای دریافتی در دور رفت:” گل اول عالی و روی یک ارسال بلند بود اما روی دو گل دیگر به اندازه کافی خوب دفاع نکردیم. وقتی در ۳۰ متری دروازه صاحب اوت شوند و ما نجنگیم، هیچ مفهومی ندارد. باید این را عوض کنیم. تنها شکلی که یک کنفرانس مطبوعاتی می تواند تاثیر بگذارد، تاثیر منفی است. می خواهم درون زمین فردا شب خودمان را نشان بدهیم نه این جا در کنفرانس مطبوعاتی.”

خستگی بدنی رئال مادرید:” فصلی پرفشار و مملو از مصدومیت داشتند و برای ما هم همین بوده است. در بخش کلیدی فصل هستم و صد در صد مطمئنم که رئال مادرید صد در صد آماده خواهد بود. نمی دانم که بعد از بازی با بارسا دقیقا چه حسی داشته اند.”

چیزی برای از دست دادن ندارید؟”می دانیم که فصل درخشانی نداشته ایم. شکست سه بر یک باعث می شود که به نظر برسد که حذف شده ایم اما به تلاش ادامه می دهیم. در بازی رفت بهتر از ما بودند اما این بخش اول قرعه بود. باید در سطح خوبی باشیم تا شانس داشته باشیم.”

کلین شیت کردن:” هرگز نمی خواهی گل بخوری. این جا هم همین است. نظری ندارم که آیا تیم دیگری در دنیا هست که می تواند جلوی موقعیت داشتن رئال را بگیرد اما بازی با نتیجه ۰-۰ آغاز می شود.”

سطح وینیسیوس:” من را تحت تاثیر قرار داد اما شگفت زده نشدم. استعداد بی نظیری است.”

سطح کروس:” بازیکنی است که از جوانی خیلی خوب بوده و به یکی از موفق ترین بازیکنان دنیا تبدیل شده است. هنوز سن بالایی ندارد و می تواند چیزهای زیادی ارائه بدهد. همدیگر را زیاد نمی شناسم اما سالهاست که او را تحسین می کنم. می تواند بازی را تغییر بدهد و در حملات هم دید خوبی نسبت به توپ دارد.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ