کادر فنی کلوپ کاملا چندملیتی؛ از بوسنی تا ژاپن و سنگال!

0

رئال مادرید نیوز : یورگن کلوپ از اکتبر ۲۰۱۵ کارش را در لیورپول آغاز کرده است. مربی آلمانی به فوتبالی با جدیت و پرس بالا شناخته می شود که در دو سال اخیر سرخ ها را به قهرمانی اروپا و لیگ برتر انگلیس رسانده است. اما در این فصل لیورپول شرایط خوبی ندارد، در لیگ انگلیس ششم است و خطر حذف از چمپیونزلیگ برایش جدی است.

کادرفنی کلوپ را یک کادرفنی چندملیتی می توان دانست. در حقیقت بازیکنانی با ده ملیت مختلف در این تیم حضور دارند. حتی دستیاران کلوپ هم ملیت های دیگری دارند: زلکو بوواچ از بوسنی و پیتر کروایتز از لهستان دیگر دستیارانش بودند. اولی در سال ۲۰۱۸ از کادر فنی جدا شد و جای خود را به پپین لیندرس هلندی داد. فدریکو پاسینسیا از پرتغال یکی از دستیاران کلیدی کلوپ است. او یکی از هماهنگ کننده های آکادمی و مترجم تازه واردهای تیم است که به زبان های پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی مسلط است. یان آشتنبرگ، مربی دروازه بان ها اهل هلند است و موتونوری واتانابه که فیزیوتراپ تیم است هم اهل ژاپن است.

جدا از دستیارانی که به کلوپ در کنار زمین مشاوره می دهند می توان به تیم مدیریتی لیورپول نگاه کرد. در تیم مدیریت فنی چهار انگلیسی حضور دارند: مایکل ادواردز مدیر ورزش، جولیان ادوارد دستیار مدیریت ورزشی، دیو فالوس، مدیر بخش استعدادیابی و بری هانتر، مدیر بخش استعدادیابی. در میان استعدادیابان بین الملی لیورپول می توان به به پل گلدریک (یک انگلیسی با خانواده ایتالیایی که کالچیو را دنبال می کند)، مد یورگنسن بازیکن اسبق فوتبال دانمارک که حوزه اسکاندینانوی را زیر نظر دارد، رشید خلیفی الجزایری که فوتبال فرانسه را دنبال می کند، فرناندو ترویانی آرژانتینی که آمریکای جنوبی را زیر نظر دارد یا داسلر مارکس برزیلی فعالیت می کنند. کیکو اسپینار اسپانیایی و سیلویان اندیایه سنگالی نیز استعدادیاب های لیورپول در اسپانیا و پرتغال هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ