کنار رفتن لواندوفسکی از دوئل توپ طلا؛ بنزما شانس خواهد داشت؟

0

رئال مادرید نیوز : به پایان فصل نزدیک می شویم. امسال بر خلاف سال گذشته مراسم توپ طلا برگزار می شود. سال گذشته بدون تردید لواندوفسکی لایق جایزه بود اما فرانس فوتبال جایزه را به خاطر کرونا لغو کرد اما امسال قطعا جایزه اهدا خواهد شد.

برای امسال به نظر می رسد که روبرت لواندوفسکی شانس چندانی ندارد. حذف بایرن از کوپا و چمپیونزلیگ باعث شده تا تنها امید لواندوفسکی به بوندسلیگا باشد که برای تیمی نظیر بایرن دستاورد بزرگی به شمار نمی رود. از طرفی بعید است که لهستان شانسی در یورو داشته باشد و به همین خاطر لواندوفسکی را باید از این دوئل کلا کنار بگذاریم. لیونل مسی و رونالدو که سالها ستارگان فوتبال دنیا بوده اند هم سال جالبی نداشته اند. امید مسی به دو گانه لالیگا و کوپا و بعد از آن کوپا آمه ریکا است. رونالدو در سطح باشگاهی فصل جالبی نداشته و کوپا ایتالیا می تواند تنها دستاوردش باشد و بعد از آن می تواند به یورو و عبور از گلهای ملی علی دایی دل بنندد اما هر دو به شدت افت کرده اند.

طبیعتا بخت های اصلی را باید امباپه و نیمار دانست. هر دو در ترکیب پی اس جی می درخشند و تجربه قرار گرفتن در میان سه نفر برتر توپ طلا را دارند و امسال می توانند بالاخره فاتح جایزه شوند. عملکرد پی اس جی در چمپیونزلیگ و عملکرد خودشان در تیم های ملی فرانسه و برزیل می تواند خیلی کلیدی باشد.

اما پس از این دو نفر می توان به نفرات دیگری اشاره کرد. اگر رئال دو گانه لالیگا و چمپیونزلیگ را ببرد بدون تردید بنزما پس از فصل درخشانش می تواند به مدعی توپ طلا تبدیل شود در حالی که اگر سیتی دو جام یا بیشتر ببرد، کوین دی بروینه بلژیکی می تواند مدعی شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ