کورتوا، کلیدی ترین مرد این روزهای رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : هیچ تیمی بدون آن که در مقابل شدیدهای شدید مقاومت کند نمی تواند به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد و بازی آنفیلد نیز همین بود. تیم انگلیسی با زانوانی آماده تر مجبور بود که کامبک بزن و از ابتدا فشار اوردند اما با شخصیت بی نظیری درون دروازه رئال مواجه شدند. دو توپگیری اول کورتوا، ترمز امیدهای تیم زیدان را کشید و به بازی تیمش مکث داد. کورتوا درون دروازه بی انظیر بود و در کنارش شخصیت خود را در مقابل طوفان توپهای لیورپولی ها نشان داد. بعد از شروعی مشکل با رئال مادرید و رقابت با کیلور که باعث بی اعتمادی شد، روندش به شکل فوق العاده ای رشد کرد و حالا با ترشتگن و اوبلاک برای عنوان بهترین دروازه بان دنیا رقابت می کند.

دروازه بانی رئال به این معنی است که همیشه باید مورد قیاس قرار بگیری و باید به حدی خوب باشی که با این فشارها کنار بیایی. کورتوا توپگیری های شایسته ای را انجام می دهد مدتی است که تبدیل به مالک دروازه رئال شده و اشتباه نمی کند. او در این جا تفاوت ایجاد می کند و اعتماد مربی ، هم تیمی ها و هوادارانش را کسب کرده است. در ده روز اخیر توانسته مسی را در ال کلاسیکو و صلاح و هم تیمی هایش را در چمپیونزلیگ کنترل کند و حس اطمینا نرا ایجاد می کند. در تیمی که قوای هجومی خود را از دست داده خیلی مهم است که کورتوا در لحظات کلیدی درون دروازه باشد تا تیم بتواند فصل را به بهترین شکل به اتمام برساند.

کورتوا کیست ساعت بازی رئال مادرید امشب دروازه بان رئال مادرید بیوگرافی تیبو کورتوا اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تیبو کورتوا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ