«یک شب شاهکار دیگر از کورتوا»

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید مجبور بود با غایبانی پرشمار به علت مصدومیت و با نیاز به سیستم چرخشی برای بازیکنان به علت تقویم بسیار پرفشار در بازیهای اخیر و در پیش بودن جامهای بزرگ به کولیسئوم برود. هماهنگی میان بازیکنان که به خاطر سالها کنار هم بودن ایجاد شده در مقابل ختافه دیده نشد و تیم نتوانست بازی خود را پیش ببرد و خطوط را به هم متصل کند.

تیم بوردالاس بوی خون را حس کرد و با پرس از جلو و چرخش دقیق توپ موقعیت های مسلم گلزنی را ایجاد کردند و به دروازه کورتوا فشار آوردند. دروازه بان بلژیکی در فرم فوق العاده ای با توپگیری های نجات بخش خود در بازیهای اخیر قرار داشته است و نقشی کلیدی در گل نخورن تیمش داشت.

کورتوا کیست ساعت بازی رئال مادرید امشب دروازه بان رئال مادرید خوزه بوردالاس کیست بیوگرافی تیبو کورتوا اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رئال مادرید به سختی می توانست انسجام خود را حفظ کند ، خط دفاعی فشار نمی اورد و با بقیه تیم حرکت نمی کرد. شاید این بابت نگرانی آنها بود چرا که خط دفاعی نمی خواست اختلاف میان پشتش و کورتوا خالی باشد و به همین خاطر تیم زیدان نمی توانست به جلو حرکت کند و در طول بازی موقعیت سازی کند. مهاجمان ارتباطشان قطع شده بود و با وجود آن که حرکاتی داشتند اما هرگز صاحب موقعیت های خوبی نشدند.

آلوارو بنیتو ویار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ