فردیناند:«فوتبال زیدان خودش حرف می زند»/ مک منمن:«او یک مربی نابغه است»

0

رئال مادرید نیوز : هفته شاهکار رئال مادرید با رد شدن از روی بارسلونا و لیورپول باعث شد تا ریو فردیناند و استیو مک منمن به تمجید از عملکرد زین الدین زیدان مربی فرانسوی بپردازند.

فردیناند در تمجید از زیدان گفت:” این مرد توانایی شگفت انگیزی دارد. در مدت کمی این کار ها را کرده است. وارد دنیای مربیگری شد و یکی بعد از دیگری جامهای بزرگ را برد. سه چمپیونزلیگ به عنوان مربی؟ فوق العاده است. چیز زیادی نمی توان گفت. هرگز به عنوان بازیکن چیز خاصی نمی گفت. اجازه می داد که فوتبالش خودش حرف بزند. حالا به عنوان مربی این کار را می کند. چیز خاصی برای گفتن ندارد. در حقیقت اهل ایراد گرفتن نیست. خودش کارش را می کند و به شکل بی نقصی هم این کار را می کند. به فینال ها می رسد و می داند که چطور برنده می شود. این تنها موضعی است که دارد.”

مک منمن هم تیمی سابق زیدان در رئال هم در موردش صحبت کرد:”فوق العاده بوده است. اگر هر مربی دیگری به جای او بود، بیشتر از این ها از او تعریف و تمجید می شد. کاری که کرده نابغه وار بوده است. او نمی خواهد مورد تمجید قرار بگیرد بلکه با ارامش کار خود را می کند. برخی فکر نمی کردند که یک مربی نابغه باشد اما حقیقتا هست.او کارش را می کند، بازی را بلد است. می دانست که لیورپول چه نقطه ضعفی دارد و از آن استفاده کرد. کارش نابغه وار است. لیاقت تحسین بیشتری را دارد و لیاقتش را دارد که رسانه های اسپانیا اعتبار بیشتری به او بدهند. گاهی انتقادها از او بیش از حد شدید بودند.”

بخش ایتالیایی سایت گل در تمجید از زیدان نوشته استک” مربی فرانسوی، مربی ایست که تا کنون همواره بیش از حد و به شکل ناعادلانه ای مورد انتقاد بوده است. او در شرایطی اورژانسی در زمین آنفیلد قرار گرفت که صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را نهایی کرد. می گفتند که “با رونالدو بردن آسان است” یا “مربی بزرگی نیست ، یک مربیع ادی است” یا “در اروپا نخواهد توانست که جلو برود.”همه این نظرات قابل احترام بودند اما حالا رئال مادرید بزرگ زیدان حاصل هنرنمایی مربی اش است.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ