بازیگران و داستان سریال «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری

0

فصل جدید سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری مرد هزار چهره سینمای ایران به تازگی از شبکه نمایش خانگی به نام «دراکولا» پخش شده و به نظر می رسد مخاطبانی زیادی خواهد داشت. این مجموعه که کمدی می باشد چهره های مطرحی در آن ایفای نقش کرده اند و داستان بسیار جالبی دارد.

فیلم جدید مهران مدیری عوامل سریال دراکولا شبکه نمایش خانگی سریال مهران مدیری سریال دراکولا مهران مدیری جدیدترین فیلمهای ایرانی در شبکه نمایش خانگی جدول پخش شبکه نمایش خانگی بازیگران سریال دراکولا اخبار فیلم و سریال

فصل دوم سریال هیولا با نام دراکولا ساخته شده و مهران مدیری مسئولیت تهیه کنندگی و کارگردانی دراکولا را برعهده دارد. علاوه بر آن پیمان قاسم خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده داشته و امیر برادران نیز در مقام نویسنده فیلمنامه این سریال با مدیری همکاری می‌کند.

در خلاصه این سریال آمده:« ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.

کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌ شویم».

مهمانی بزرگی برپاست و ما با دوستان و خانواده‌ی جدید کامروا آشنا می‌ شویم، اما به او خبر می‌ رسد که پسرش را به جرم راه‌اندازی سایت‌ های شرط‌ بندی در خارج از کشور دستگیر کرده‌ اند و مأموران به‌ زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی‌ اش می‌ شود.

فیلم جدید مهران مدیری عوامل سریال دراکولا شبکه نمایش خانگی سریال مهران مدیری سریال دراکولا مهران مدیری جدیدترین فیلمهای ایرانی در شبکه نمایش خانگی جدول پخش شبکه نمایش خانگی بازیگران سریال دراکولا اخبار فیلم و سریال

فصل جدید سریال هیولا به نام دراکولا

گفته می‌ شود که در فصل جدید هیولا «دراکولا»، خبری از هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی، شهره با بازی شبنم مقدمی و حتی فلور با نقش‌ آفرینی شیلا خداداد نبوده و در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌ کند، بازیگرانی، همچون ویشکا آسایش، بهنام تشکر و گلاره عباسی هم حضور دارند و شاهد بازگشت محمد بحرانی در نقش غضنفر چمچاره، مهیار مهر افزون، سینما تیرانداز در نقش مینا و نیما شعبان‌ نژاد در نقش هوشمند کامروا خواهیم بود.

بازیگران سریال دراکورلا

در واقع بازیگران سریال کمدی دراکولا مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند، احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

(سه‌شنبه/ ۳ فروردین) قسمت اول «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری در سامانه نماوا منتشر شد.

منبع : پرشین وی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ