مارکا: قرارداد بنزما تا ۲۰۲۳ تمدید خواهد شد

0

رئال مادرید نیوز : مارکا گزارش داده است که کریم بنزما مهاجم فرانسوی برای تمدید قرارداد با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۳ به توافق رسیده است و قرارداد جدید پیش از اتمام فصل امضا می شود.

بنزما که از سال ۲۰۰۹ در رئال مادرید است، در صورت جدایی راموس و مارسلو در تابستان به کاپیتان تیم تبدیل خواهد شد. بنزما که بعد از رفتن رونآلدو آمار و کیفیت بسیار بهتری را از خود ارائه داده است، هرگز در زمینه تمدیدهایش برای رئال مشکلی ایجاد نکرده است. در حقیقت بر خلاف عادت مرسوم که خود بازیکنان به باشگاه ها فشار می آورند تا دستمزدشان را افزایش بدهند و قراردادشان را تمدید کنند، کریم هرگز اهل غر زدن نبوده است و همیشه منتظر بوده تا باشگاه به او پیشنهاد بدهد و همیشه نیز با رویی خوش پیشنهادهای باشگاه را قبول کرده و این بار هم بعید است که مشکلی وجود داشته باشد.

بنزما در حال حاضر پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است و با تمدید قراردادش می تواند تا ۳۶ سالگی در باشگاه باشد و بدین ترتیب اگر ۳۶ گل دیگر هم در دو سال و ۱۰ بازی باقی مانده به ثمر برساند (که دور از انتظار نیست) به سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید بعد از رونالدو و دی استفانو تبدیل خواهد شد که به نوعی به جمع اسطوره های دست نیافتنی تاریخ باشگاه خواهد پیوست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ