میلیتائو، ناخدای کشتی رئال مادرید مقابل ختافه

0

رئال مادرید نیوز : بازی رئال مادرید و ختافه بازی بسیار مشکلی برای رئال مادرید خواهد بود. راموس، کارواخال، لوکاس، واران، مندی و ناچو در خط دفاعی حضور ندارند. زیدان باید از نهمین خط دفاعی مختلف در پانزده بازی اخیرش استفاده کند.

این بار ادر میلیتائوی برزیلی ناخدای کشتی رئال مادرید خواهد بود. زندگی برای این بازیکن چرخش های زیادی داشته است. او در روز ۲۰ مارس با وجود نبود راموس در مقابل سلتا نیمکت نشین بود و امروز مقابل ختافه رهبر خط دفاعی و مهمترین عنصر دفاعی تیم محسوب می شود. میلیتائو پس از چهار بازی پیاپی به عنوان  یار فیکس اعتماد به نفسش را به دست آورده است و حالا قرار است که بار دفاعی تیم روی دوش او باشد.

زیدان در ان فصل فقط در شش تا از ۴۲ بازی از خط دفاعی محبوبش شامل کارواخال، راموس، واران و مندی استفاده کرده است که آخرین بار به ۲۳ دسامبر مقابل گرانادا برمی گردد یعنی پنج ماه پیش.  زیزو حتی تجربه استفاده از والورده یا ماروین را هم در پست دفاع راست داشته و حالا در مقابل ختافه باید خیلی دقت کند چرا که حتی کاسمیرو و والورده که می توانستند به تیم کمک کنند هم در این بازی حضور ندارند. میلیتائو امشب باید در کنار ویکتور چوست جوان در ترکیب قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ