توخل، ستاره اصلی چلسی؛ آبی ها را کلا متحول کرد

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید دو بازی تا رسیدن به فینال استانبول فاصله دارد اما به نظر می رسد که به هیچ وجه نباید این دو بازی را دستکم گرفت. در حقیقت چلسی که در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت، حالا با یک مربی بهتر توانسته حس و حال خود را حفظ کند. توماس توخل بدون تردید مهمترین چهره چلسی در مقابل رئال مادرید خواهد بود. مربی آلمانی توانست گواردیولا و سیتی پرستاره را از نیمه نهایی جام حذفی کنار بزند. زیدان که کلوپ را حذف کرد حالا باید به مصاف یکی دیگر از مربیان مهم فوتبال آلمان برود.

توخل تا کنون از نظر تاکتیکی و استراتژی ثابت کرده است که گزینه توانمندی در چلسی است. آنها سیتی را به دام انداختند و به نظر می رسد که از نظر هجومی بسیار غیرقابل پیش بینی تر و برتر از کلوپ و لیورپول باشند. آنها در مقابل پورتو با خط حمله ای شامل هاورتز، مونت و پولیشیچ بازی کردند اما چند روز بعد در مقابل سیتی با خط حمله ای متفاوت شامل زیاش، مونت و ورنر بازی کردند. همین مسئله است که آنها را غیرقابل پیش بینی می کند.

توخل که در میانه فصل جانشین لمپارد شد به خوبی توانست چهره چلسی را عوض کند و یک تیم بحران زده را به یک تیم مدعی تبدیل کند.توخل که گفته است:” می خواهم تیمم شبیه یک ارکستر باشد، با ریتم، نظم ، سرعت و سبکی مشخص.” به نظر می رسد که در مسیر دستیابی به هدفش موفق بوده است. چلسی در ده بازی اخیرش با هفت برد، یک تساوی و دو شکست روند بسیار خوبی داشته است. آنها به جز شکست پنج بر دو مقابل وست برومویچ و باخت بی اهمیت مقابل پورتو با گل طارمی در بقیه بازیهیاشان موفق بوده اند. توخل ۱۹ بازی روی نیمکت چلسی داشته است و تا کنون فراتر از حد انتظارات بوده است. آنها که با لمپارد به رتبه نهم جدول رسیده بودند حالا در دوران توخل دومین تیم برتر انگلیس از نظر نتایج بوده اند. زیدان البته پیش از این از پس مربیانی نظیر کومان، سیمئونه، کونته و کلوپ در همین فصل برآمده است و حالا نوبت توخل است که او را مورد چالش قرار بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ