کورس ۷ بازیکن برای آقای گلی آسیا/ شانس استقلالی‌ها بیشتر است

0

پرسپولیس نیوز -در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا و تا قبل از بازی های امشب فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، محمد نادری، شهریار مغانلو ،لوسیانو پریرا و محمد عباس زاده در تیم‌های ایرانی بازی می‌ کنند.

نکته اینجاست که با توجه به ساده بودن بعضی از بازی‌های مرحله گروهی، ایرانی ها شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی دارند و در واقع می‌توانند در همین مرحله گروهی بار خود را ببندند. به طور مثال استقلال باید باز هم با الاهلی عربستان و الشرطه عراق بازی کند و پرسپولیس بار دیگر به مصاف گوامی‌رود و با الریان هم بازی می‌کند. خیلی‌ها می‌گویند قوی‌ترین تیم گروه پرسپولیس الریان است اما دیدیم که شهریار مغانلو هردو گلش را به این تیم زد.

 به طور کلی هر تیمی در مرحله گروهی ۶ بازی انجام می دهد وتعداد بازی‌هایی که روی کاغذ ساده به نظر می رسد کم نیست . به همین دلیل ایرانی ها باید از فرصت استفاده کرده و برای یک بار هم که شده عنوان ارزشمند آقای گلی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کنند.

در میان بازیکنانی که از چنین شانسی برخوردارند موقعیت قایدی، دیاباته، مغانلو، پریرا و عباس زاده بهتر است چون در خط حمله بازی می‌کنند و بازیکنی مثل دیاباته یا شیمبا پنالتی‌های تیمشان را هم می زنند.

دیاباته فصل گذشته با ۱۵ گل آقای رقابت‌های لیگ نوزدهم شد و برای لیگ قهرمانان آسیا هم انگیزه‌های بسیار زیادی دارد. چون با هر گلی که بزند ۱۰ هزار دلار پاداش به او تعلق می گیرد. در این لیست حتی می‌توان نام آل‌کثیر را هم اضافه کرد که پارسال چهار گل حساس برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و به طور حتم امسال هم می‌تواند با گل‌های خود به صعود پرسپولیس به مراحل پایانی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

  • کنایه سنگین پیام صادقیان به استقلالی‌ها/ فقط در مرحله گروهی طرفدار تیمشان هستند!
  • مدیری که به استقلالی‌ها پاداش داده بود برگشت
  • اتفاق وحشتناک در اردوی حریف فولاد/ نامه باشگاه به AFC

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ