قاضی مادریدی هر گونه تنبیه علیه تیم های سوپرلیگ را ممنوع کرد

0

رئال مادرید نیوز : قاضی شعبه مرکانتیل ۱۷ در شهر مادرید روز سه شنبه به صورت موقت جلوی هر گونه اقدام علیه سوپرلیگ را گرفت.

قاضی مذکور با این تصمیم  کاری کرد که فیفا، یوفا و همه فدراسیون ها و لیگ های دیگر نتواننند برای تیم های حاضر در سوپرلیگ هیچ گونه تنبیهی را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در نظر بگیرند و بدین ترتیب مسابقات آن طور که انتظار می رود، پیش خواهد رفت.

به هر صورت به نظر می رسد که باشگاه های حاضر در سوپرلیگ با آرامش کار را پیش می برند. آنها امیدوارند که تا  تابستان بتوانند با یوفا به توافق برسند و مسابقات مرداد ماه آغاز شود. مسابقات قرار است که در دو گروه ده تیمی برگزار شود که تیم ها به صورت رفت و برگشت در ۱۸ هفته مقابل هم قرار می گیرند و در نهایت مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی و فینال هم در راه است. اگر قرار باشد که زمانی مشخص شود، تیم ها همین تابستان را ترجیح می دهند هر چند که توافق با یوفا در حال حاضر کمی مشکل است و شاید این اتفاق کمی به تاخیر بیافتد.

حضور ۱۲ تیم در مسابقات قطعی است. امید می رود که تیم های موسس مسابقات به ۱۵ برسند و پنج تیم دیگر نیز قهرمان لیگ های غایب در مسابقات خواهند بود (پرتغال، هلند، روسیه و…) تا بدین ترتیب شایستگی های ورزشی نیز مورد رعایت قرار بگیرند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ