انتظار طولانی میگل گوتیرز: از مونیخ تا کادیز

0

رئال مادرید نیوز : میگل گوتیرز در سال ۲۰۱۹ به اولین محصول آکادمی متولد ۲۰۰۱ تبدیل شد که در تیم بزرگسالان رئال بازی می کند.

میگل در تورنمنت چهارجانبه در مونیخ در بازی مقابل فنرباغچه حضور پیدا کرد. در آن زمان مدیران رئال حس می کردند که آینده درخشانی پیش روی این بازیکن است و روزی ه تیم بزرگسالان می رسد. در آن زمان قراردادش تا ۲۰۲۴ تمدید شد. اما میگل هر چند که در تیم بزرگسالان رئال مادرید بارها در تمرینات حضور پیدا کرد و بارها در لیست قرار گرفت اما تا بازی دیشب در کادیز نتوانسته بود اولین بازی رسمی خود را در تیم بزرگسالان رئال داشته باشد.

میگل در نیمه دوم بازی رئال و کایدز وارد زمین شد که عملکرد خوبی داشت و حالا چه بسا بتوان روی او به عنوان جانشین مارسلو و ذخیره فرلاند مندی در ترکیب رئال مادرید در فصل آینده حساب کرد هر چند که آلابا که فصل بعد در رئال حضور خواهد داشت هم می تواند در سمت چپ بازی کند.

میگل مشتریانی از تیم های لالیگایی دارد اما در سن ۱۹ سالگی همچنان باید بدون عجله بهترین تصمیم ممن را بگیرد. میگل ششمین بازیکن آکادمی است که اولین بازیش را در تیم بزرگسالان رئال انجام می دهد. ماروین، آریباس، چوست، هوگو دورو و بلانکو نفرات قبلی بودند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ