تلاش نامزد ایسکو برای پیدا کردن کالسکه دو هزار یورویی جواب داد!

0

رئال مادرید نیوز : در سالهای اخیر اخباری که پیرامون زندگی شخصی ایسکو مطرح شده خیلی پررنگ تر و بیشتر از عملکرد این بازیکن مالاگایی در زمین فوتبال بوده است. نکته ای که نشان می دهد این بازیکن با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.

به هر صورت حالا خبر جدیدی که از ایسکو وایرال شده مربوط به تلاش نامزدش سارا سالامو برای پیدا کردن کالسکه بچه شان است. در حقیقت این کالسکه لوکس که به صورت اختصاصی توسط جرمی اسکات برای آنها طراحی شده، دو هزار یورو ارزش دارد و در گردش درون پارک گم شده بود. نامزد ایسکو که بازیگر نسبتا معروفی در اسپانیا است، در پیامی تصویری از کالسکه را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و از افراد خواست تا اگر آن را پیدا کردند به او اطلاع بدهند. البته نامزد ایسکو گفته بود که برایش ارزش معنوی این کالسکه بیشتر از ارزش مادی آن است چرا که او را یاد دورانی می اندازد که بچه اش را با آن جا به جا کرده و می خواهد آن را به عنوان یادگاری نگه دارد. تلاش سارا جواب داد و در نهایت با کمک شبکه های اجتماعی این کالسکه پیدا شد!

همسر بازیکنان رئال مادرید همسر ایسکو عکس ایسکو سارا سالامو کیست سارا سالامو دوست دختر فوتبالیست ها ایسکو کیست اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ