ناچو: «بعد از یازدهمین چمپیونزلیگ گریه کردم؛ هنوز از گل قیچی ام در کوپا یاد می کنند»

0

رئال مادرید نیوز : ناچو فرناندز یکی از شیرین ترین لحظات دوران فوتبالش را سپری می کند. محصول آکادمی رئال مادرید ده سال است که در تیم بزرگسالان حضور دارد. اولین بازی او در تیم بزرگسالان رئال مادرید درست ده سال پیش در همین روز در سال ۲۰۱۱ در مقابل والنسیا در مستایا انجام شد و در این ده سال همیشه بازیکنی قابل اعتماد با رئال مادرید بوده است. ناچو به احتمال زیاد در فصل آینده به جمع کاپیتان های رئال مادرید اضافه خواهد شد. وی به بهانه ده ساله شدنش در تیم بزرگسالان رئال مادرید با سایت رسمی باشگاه صحبت کرد.

اولین بازی:” من به شدت طرفدار فوتبال هستم و همه چیزهایی که ممکن است در آینده ارزشی برایم داشته باشد را نگه می دارم. کفش اولین بازی ام و توپ امضا شده توسط مربیان و تمام بازیکنان یادگاری های من از آن بازی هستند. هر بازیکنی در نوجوانی رویای حضور در تیم بزرگسالان را دارد. آن روز استرس و هیجان زیادی داشتم و چیزهای زیادی از ذهنم عبور کرد. یادم است که در پانزده دقیقه در پاهایم احساس  درد داشتم. مربی از من پرسید که آیا می خواهم که تعویض شوم و من منطقا نمی خواستم خارج شوم. تا آخرین لحظه تحمل کردم و همه چیز خوب پیش رفت. با یک پیروزی خوب و یک بازی عالی از جانب خودم.”

کل عمر در رئال مادرید :” نمی توانم زندگی ام را بدون این باشگاه تصور کنم. خانواده ام و من تصور می کنیم که رئال مادرید از اولین لحظه و از وقتی که بچه بودیم همه چیز به ما داده است. به رویای خود در مورد حضور در تیم بزرگسالان رسیدم، این چیزی بود که همیشه می خواستم. حالا در این جا مانده ام، رویایم هر روز و در هر بازی که انجام می دهم، محقق می شود. رئال مادرید به من همه چیز داده است. این باشگاه خانواده من است و نمی توانم زندگی را بدون رئال به تصویر بکشم. به من همه چیز یاد دادند : تربیت، ارزش ها ، جنبه برد و باخت داشتن. آنها نه تنها یک باشگاه فوتبال بلکه یک خانواده هستند. از حضور در این جا و این که بتوانم بخشی از این تیم بزرگ باشم بسیار متشکرم. امیدوارم که تا سالهای زیادی در این جا باشم.”

ده فصل:” وقتی پیراهن رئال مادرید را می بینم چشمانم مملو از شادی می شوند چرا که سال بسیار ویژه ایست. اگر بخواهم یک گل را  از رئال در این سالها انتخاب کنم، گل راموس در دقیقه اخر بازی با اتلتیکو است چرا که همه چیز را برگرداند و مسیر همه چیز عوض شد. در آن فینال وقتی  سرجیو گل را زد، همه دویدیم تا جشن بگیریم. روی گل دوم همین کار را کردیم و بعد از آن من را گرفتند و به رختکن بردند. اجازه ندادند  آخر بازی را ببینم و در نهایت این لحظات را در کنار مسئولان تدارکات دیدم.”

فینال یازدهمین جام :”روز بسیار مشکلی بود چرا که روز قبلش همسرم به من گفت که فرزندم در حال متولد شدن است. با او صحبت کردم و گفت که حالش خوب است و حال بچه هم خوب خواهد بود. به میلان سفر کردم. می دانستم که در همان روز فرزندم به دنیا می آید. روز خیلی طولانی برای من بود. ذهنم در کنار همسرم و فرزندم  و فینال بود. کمتر شده که در دنیای فوتبال گریه کنم، خیلی کم گریه می کنم اما یادم است که آن روز وقتی بردیم منفجر شدم. بی نظیر بود. همیشه به ناچیتو (فرزندش) می گویم که در روزی متولد شدی که به فینال را بردیم. فینال خاصی برای من بود چرا که هنوز در فینالی بازی نکده بودم. بالاخره طلسم حضورم در فینال ها شکسته شد و در کنارش برنده شدیم. تور دروازه هایی که در آن قهرمان شدیم را نگه می دارم و آن روز هم تور را قیچی کردم.”

اولین گل:” در اواخر بازی بود. فکر کنم ۲۰ تا ۳۰ دقیقه مانده بود. در آن بازی با یک نفر کمتر بازی می کردیم و جلو بودیم. آربلوا از جناح چپ سانتر کرد و من که دفاع راست بودم، شوت زدم. گلزنی در برنابئو همیشه خاص است. دیدم که هواداران از جایشان بلند شدم و هیجان استادیوم بسیار زیبا بود.”

اولین لالیگایش:” اولین لالیگایی که بردیم برایم خیلی هیجان انگیز بود. این حاصل تلاش خوب ما در کل سال بود و ماه ها فشار را تحمل کرده بودیم. آن لالیگا برای من خیلی مهم بود چرا که تقریبا در همه بازیها حضور داشتم. خیلی خاص بود و همیشه این را به دوستان و خانواده ام می گویم. برای لالیگای ۳۳ احترام زیادی قائل هستم.”

بیش از ۲۰۰ بازی:” برایم هیجان انگیز است که پیراهن های ۲۰۰ ، ۱۰۰ یا ۱۰ بازی را داشته باشم. دوره ها می گذرند و همچنان بخشی از رئال مادرید هستم یعنی در همان جایی که باید باشم. از نظر بازی و شخصیتی در این جا رشد کردم. این بسیار ارزشمند است و لذت می برم. انگیزه بالایی دارم.”

تیم ملی اسپانیا:” برای یک بازیکن با انگیزه و حاضر در رئال مادرید بازی در تیم ملی همیشه مهم است. در بازی اولین حضورم در جام جهانی گلزنی کردم و حسی را دارم که قبلا نداشته ام. این که یک کشور را نمایندگی کنی و بدانی که کل کشور به تو نگاه می کند مسئولیت بزرگ و زیبایی است و وقتی گل می زنی این مسئولیت بزرگ تر می شود.”

گل قیچی در کوپا:” بازتاب ان گل خیلی زیاد بود. یادم است وقتی بازی تمام شد پیام های زیادی دریافت کردم. با این که سالهای زیادی گذشته اما خیلی ها هنوز آن گل را به یاد می اورند. خیلی زیبا بود.  زیدان به من گفت که شبیه گل خودش در فینال چمپیونزلیگ بوده و من گفتم برای من که دستکمی نداشت. سخت است که ببینی  یک مدافع چنین گلی می زند اما در آن لحظه با خود گفتم: در این جا هستم تا گل بزنم.”

برادرش” از برادرم چه بگویم… همیشه می گوید که الگویش هستم اما من هم می توانم در موردش همین بگویم. فداکاری و تلاشی که والدین برای یک فرزند انجام می دهند خیلی زیاد است چه برسد به دو نفر. این که ببینی دو فرزندت با هم به رویایشان رسیدند فوق العاده است چرا که خیلی سخت است که دو برادر را با هم در تیم بزرگسالان ببینی.  نه فقط پیراهن بازی او مقابل او را نگه داشتم بلکه در هر تیمی که رفته پیراهنش را از او  گرفته ام. پیراهن هایش جای ویژه ای در اتاق من دارند.”

ناچو فرناندز کیست ناچو فرناندز ساعت بازی رئال مادرید امشب اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید آکادمی باشگاه رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ