تیو بازی بتیس و رئال را از دست داد؛ تیم پلگرینی متخصص ضربات ایستگاهی

0

رئال مادرید نیوز : بتیس شنبه به مصاف رئال مادرید می آید که نبیل فکیر به علت محرومیت و کریستین تیو به علت مصدومیت بازی نمی کنند. کاماراسا نیز مصدوم طولانی مدت بتیس است.

لیست ۲۳ نفره بتیس مقابل رئال مادرید بدین شرح است: جوئل ، براوو، مونتویا، امرسون، ماندی، بارترا، سیدنی، ویکتور رویز، الکس مورنو، میراندا، پل، گویدو رودریگز، کاروالیو، گواردادوف کانالس، رودری، خواکین، یاسین فکیر، لاینز، رویبال، خوانمی و بورخا ایگلسیاس.

تیو در این فصل ۲۴ بازی در لالیگا و چهار بازی در کوپا برای بتیس داشت که پنج گل زد و هشت پاس گل داد و سومین گلزن فصل بتیس پس از کانالس با ده و بورخا ایگلسیاس با ۹ گل بود.

بتیس تیمی خطرناک است که برای کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده تلاش می کند. آنها در این فصل ۱۸ تا از ۴۲ گلشان را با ضربه ایستگاهی زده اند و رئال باید مراقب ضربا ت شروع مجددشان باشد: آنها شش گل با پنالتی، چهار گل با کاشته و هشت گل روی ضربات آزاد غیرمستقیم به ثمر رسانده اند.  از سویی از ۲۴ گلی که رئال مادرید در این فصل دریافت کرده ۱۱ تایش با ضربه شروع مجدد بوده است که این نشان می دهد که ۴۵.۸ درصد گلهای خورده رئال با ضربات شروع مجدد بوده است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ