بیوگرافی سرخیو بوسکتس +عکس همسرش در اینستاگرام

0

سرخیو بوسکتس بورگوس Sergio Busquets Burgos متولد ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۸ ( قد : ۱۸۹  وزن : ۷۶ ) و ۳۲ سال سن دارد و بازیکن فوتبال اهل اسپانیا در پست هافبک دفاعی است که به عنوان کاپیتان دوم برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند بوسکتس به عنوان یکی از بهترین هافبک دفاعی های تاریخ فوتبال به شمار می رود.

بوسکتس در بارسلونا به موفقیت‌های بسیاری مانند هشت قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده‌است. بوسکتس با اسپانیا نیز قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ را به دست آورد. او در پست هافبک دفاعی، تأثیر بسیاری در مالکیت توپ و پخش آن در میانه زمین دارد.

همسر فوتبالیستها همسر سرخیو بوسکتس همسر بازیکنان بارسلونا بوسکتس کیست اینستاگرام سرخیو بوسکتس النا گالرا مورون کیست Sergio Busquets Elena Galera

رده باشگاهی

بوسکتس در سال ۲۰۰۵ به عضویت باشگاه جوانان بارسلونا درآمد و طی ۲۶ بازی که انجام داد ۷ گل به ثمر رساند. دو سال بعد او وارد تیم بارسلونای ب شد و زیر نظر جوزپ گواردیولا شروع به کار کرد. او در این تیم در ۳۲ بازی که انجام داد ۱ گل به ثمر رساند، در همین فصل در شروع به کارش به عنوان بازیکن تعویضی در جام کاتالونیا به میدان آمد.

در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۸ او در تیم اول بارسلونا در بازی مقابل ریسینگ سانتاندر ۹۰ دقیقه بازی کرد که آن بازی ۱–۱ مساوی به پایان رسید. در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۸ در بازی‌های جام باشگاه‌های اروپا در مقابل اف‌سی بازل یک گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند. او در ۲۲ دسامبر ۲۰۰۸ قراردادی با قیمت ۸۰ میلیون یورو تا سال ۲۰۱۳ با بارسلونا امضا کرد.

در ۷ مارس ۲۰۰۹ او اولین گل خود را در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند.

عکس سرخیو بوسکتس و همسر و فرزندش

رده ملی

او در ۱۱ اکتبر ۲۰۰۸ برای بازی در تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا دعوت شد. در رقابت‌های جام قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا در اولین بازی در مقابل تیم ملی سوئیس در دقیقه ۱۷ گلی را به ثمر رساند اما بازی در نهایت ۲ بر ۱ به سود سوئیس پایان یافت.

او توسط ویسنته دل بوسکه برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۰ انتخاب شد و در پستی بازی کرد که مارکوس سنا در جام ملت‌های اروپا بازی می‌کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ