رودیگر:«کروس بی احساس است؛ هازارد یکی از بهترین های دنیاست»

0

رئال مادرید نیوز : رودیگر مدافع آلمانی چلسی در مورد تقابل این تیم و رئال مادرید صحبت کرد.

بازی مقابل رئال کم گل خواهد بود؟” نمی دانم. حقیقت این است که در نیمه نهایی هستیم و در نیمه نهایی همه بازیها سخت و دشوار هستند. رئال مادرید حریف قدرتمندی است اما ما هم شرایط خوبی داریم. فکر می کنم که مردم از رئال نسبت به چلسی انتظار بیشتری دارند اما ببینیم چه می شود. فکر می کنم بازی نزدیکی باشد.”

بازیهای زیادی از رئال دیده اید؟” این طور نیست که هر روز فوتبال ببینم.رئال مادرید را می شناسم. بازیهایشان نظیر ال کلاسیکو را دیده ام. بازیهای خوبی بود و دوست داشتم اما این طور نیست که هر روز فوتبال ببینم. ویدیوهای بازیهای رئال را دیدیم اما فکر نمی کنم تقابل با رئال سبک بازی ما را زیاد عوض کند. بازی خیلی مهمی است. در نیمه نهایی هستیم و همه می خواهیم به این فینال برسیم اما آماده سازی مثل همه بازیها خواهد بود.”

ورزشگاه دی استفانو و حرفهای کلوپ:” هر کسی نظری دارد. برای من فرقی ندارد در چه زمینی بازی کنیم. اگر در این استادیوم بازی می کنند به این خاطر است که استادیوم خوبی است. درون زمین همه چیز را فرامشو می کنیم. حقیقت این است که دوست داشتم هواداران در دو بازی رفت و برگشت حضور داشتند. دلم برای هواداران حریف و خودمان تنگ می شود.حیف شد اما چیزی نمانده تا هواداران برگردند.”

تجربه رئال مادرید :” به تاریخچه رئال احترام می گذاریم و این طبیعی است. تیم بزرگی هستند اما وقتی وارد زمین می شویم همه چیز در وهله بعدی قرار می گیرد.”

بنزما:” یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. بازیکنی است که بیش از ده سال در رئال بوده و به همه چیز رسیده است. بازیکن بزرگی است اما فقط من مقابلش قرار نمی گیرم بلکه ما یک تیم هستیم. بنزما یا سوارز؟ فرقی ندارد با تقابل با هر دویشان هماهنگ می شوم. ”

زیدان:” مورد احترام من است. بازیکن بی نظیری بود .فوتبالش خاص و هنرمندانه بود. به عنوان مربی هم نابغه است. در رئال مادرید چیزهای زیادی برده است اما در زمان سوت داور این چیزها روی من تاثیری نمی گذارند.”

هازارد:”وقتی در چلسی بود رابطه خوبی داشتیم.صادقانه امیدوارم که بتواند بازی کند. اگر بخواهی قهرمان شوی باید مقابل بهترین ها بازی کنی و هازارد یکی از بهترین هاست. از نظر من یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. مصدومیت هایش؟ پزشک نیستم و نمی توانم نظر بدهم.”

نبود راموس:” همان چیزی که در مورد هازارد گفتم را تکرار می کنم. سرجیو را خیلی دوست دارم. یکی از بهترین مدافعان میانی یک دهه اخیر است. آینده اش؟ از قراردادش خبر ندارم. این چیزها به من مربوط نیست (می خندد).”

کروس:” شخصیت بی احساسی به نظر می رسد، نه؟  (می خندد) همیشه چهره اش یکسان است. بازیکن بی نظیری است. یک ستاره و یک بازیکن فوق العاده است”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ