همه تسویه حساب های رئال مادرید-چلسی؛ از پرز-آبراموویچ تا کپا-زیدان

0

رئال مادرید نیوز : بازی رئال مادرید و چلسی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ قطعا بازی مهم و جذابی خواهد بود. چلسی تا کنون دو بار در جام در جام اروپا و سوپرجام اروپا رئاضل را مغلوب ساخته است و حالا وقت انتقام است. حالا جذاب ترین تقابل های احتمالی بازی رئال و چلسی را مرور می کنیم:

۱- ماجرای سوپرلیگ و عقب نشینی آبراموویچ: فلورنتینو پرز عملا از باشگاه های وابسته به دولت ها یا وابسته به میلیاردرها انتقاد کردند. در حقیقت چلسی یکی از همین تیم هاست که توسط یک تاجر روسیه ای حمایت می شود. چلسی یکی از باشگاه های انگلیسی بود که از سوپرلیگ کنار کشید و پروژه فلورنتینو پرز را خراب کرد. این اولین تقابل دو تیم پس از به هم خوردن نقشه سوپرلی خواهد بود.

۲- بنزمای فرمول یک و ژیروی کارتینگ: کل ک کریم و ژیرو همیشه مشهود بوده است. دو مهاجم چلسی و رئال مادرید در حالی به مصاف هم می روند که سالهاست با هم کل کل دارند. بنزما حس می کند که ژیرو از فرصت محرومیتش سوء استفاده کرده و جایگاه خود را در تیم ملی فرانسه تثبیت کرده است. بنزما اخیرا ژیرو را مسخره کرده بود و گفته بود که خودش فرمول یک است و مهاجم چلسی مثل کارتینگ. از سویی اخیرا بنزما پستی را لایک زده بود که در ان دشان، مانوئل والس نخست وزیر سابق فرانسه و اولیویر ژیرو را دریبل می زند!

۳- پاسخ منفی زیدان به کپا: دروازه بان اسپانیایی در چلسی حال و روز خوشی ندارد و حالا به نیمکت نشین ادوارد مندی تبدیل شده است اما اگر زیدان دست رد به سینه اش نمی زد شاید دوران فوتبالش متفاوت بود و در رئال توپ می زند. زیدان در آن زمان با خواست مدیران رئال مربوط به خرید کپا مخالفت کرد و گفت که روی کیلور ناواس و کاسیا حساب می کند. این تصمیم برای رئال سبب خیر شد تا کورتوا به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر دنیا به رئال بیاید. جالب این که کپا برای جانشینی کورتوا به چلسی رفت و هرگز به سایه ای از بازیکن بلژیکی هم تبدیل نشد!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ