اعتراف ۲۲ میلیاردی سارقان درقم

0

سرهنگ “بهادر اسماعیلی”  اظهارداشت: از اواخر سال گذشته در پی وقوع سرقت های سریالی مغازه در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان بدون اینکه هیچ ردی از خود به جای بگذارند، سرقت ها را نیمه شب و از طریق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خاکستری انجام داده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند خودرو مذکور اجاره ای و پلاک آن جعلی است، بنابراین کار تخصصی و پیچیده پلیس در این زمینه آغاز و سرانجام پس از ۲ ماه تلاش شبانه روزی متهم اصلی دستگیر شد.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته ۲ همدست نامبرده نیز طی عملیاتی دستگیر و یک دستگاه خودرو ساینا که سارقان به وسیله آن در محل های وقوع سرقت حاضر و متهم اصلی را در صورت نیاز همراهی می کردند، توقیف شد.

سرهنگ اسماعیلی افزود: متهمان طی تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت از مغازه ها اعم از ابزار آلات، لباس فروشی، کفش فروشی، خشکبار و … اعتراف که بیش از ۲۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در این رابطه کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: متاسفانه این افراد سابقه دار پس از آزادی از زندان مجدداً اقدام به سرقت از مغازه ها می کردند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه متهمان با دستور مقام قضائی جهت تکمیل تحقیقات هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند از کسبه خواست، در صورتی که با این روش مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی استان واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.#پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ