میلیتائو با بازگشت راموس نیمکت نشین می شود؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در این فصل مصدومیت های پرشماری داشته است. مارسلو، راموس و کارواخال مصدومیت هایی را داشته اند. واران نیز مدتی به کرونا مبتلا شد. زیدان در مقابل این مصدومیت ها بارها مجبور شد که ترکیبش را تغییر بدهد و البته برخی از این تغییرات ناخواسته به اتفاقات مهمی در تیم تبدیل شد. یکی از این تغییرات ادر میلیتائو مدافع میانی برزیلی بود که به بهترین نحو از فرصتش استفاده کرد.

در حقیقت میلیتائو در هشت بازی اخیر رئال مادرید فیکس بوده و ۹۰ دقیقه بازی کرده که نمایش خوبی را داشته است. او با روحیه و جنگندگی توانسته کاری کند که خلائ راموس حس نشود. رئال مادرید در این هشت بازی فقط سه گل خورده که آمار بی نظیری است.

میلیتائو در بازی با چلسی باز هم با بازیخوانی خود تاثیرگذار ظاهر شد. او شش تکل موفق و سه قطع توپ داشت. او ۶۸ پاس صحیح داد که اکثر پاسهایش رو به جلو بودند. حتی بازگشت واران هم باعث نشد که او از ترکیب برگردد چرا که زیدان تصمیم گرفت به سراغ سیستم سه مدافع میانی برود. حالا سوال این جاست که با بازگشت احتمالی راموس چه می شود. آیا میلیتائو که به رئال مادرید ثبات دفاعی داده نیمکت نشین می شود و زیزو به زوج دفاعی محبوبش با واران و رامسو برمی گردد یا این که ادر در ترکیب می ماند. البته برای فصل بعد با جدایی احتمالی واران و راموس ، نقش میلیتائو در خط دفاعی رئال مادرید پررنگ تر خواهد شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ