پنج دلیل برای امیدواری به بازی برگشت مقابل چلسی

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با وجود تساوی یک بر یک مقابل چلسی در ورزشگاه دی استفانو که نتیجه مطلوبی به شمار نمی رود همچنان روی بازی برگشت امید دارد. حالا رئال در لندن باید برای پیروزی وارد زمین شود.  رئال مادرید حالا باید با فکر پیروزی در استمفوردبریج بازی کند چرا که تساوی بدون گل کافی نیست و تساوی ۱-۱ هم کار را به وقت اضافه می کشاند. اما پنج دلیل برای امید رئال مادرید به بازی مقابل چلسی را مرور می کنیم:

۱- احیای به موقع ناچو و میلیتائو در مقطع کلیدی فصل: مصدومیت راموس و ابتلای واران به کرونا، زیدان را وادار کرد تا از میلیتائو و ناچو در خط دفاعی استفاده کند و هر دو بهترین نمایش ممکن را داشتند و شاید نگرانی های رئال را در مورد آینده خط دفاعی با جدایی احتمالی سرجیو و رافا رفع کردند. میلیتائو بدون تردید ستاره بازی رفت مقابل چلسی بود و با عملکرد کنونی حتی در صورت بازگشت راموس هم در بازی برگشت شایستگی فیکس شدن را مقابل چلسی دارد.  ناچو کمرنگ تر است اما کاملا به وظایفش عمل می کند و او را می توان بازیکن مهمی در آینده رئال مادرید در سالهای آتی دانست چرا که به احتمال زیاد فصل بعد به یکی از کاپیتان ها تبدیل می شود.

۲- والورده  و مندی به استمفوردبریج می گردند: فرلاند و فدریکو قطعا در بازی برگشت میان رئال مادرید و چلسی حضور خواهند داشت.  مارسلو در بازی رفت مقابل چلسی عملکرد ضعیفی داشت و بازگشت مندی خبر خوبی برای رئال مادرید خواهد بود. از سویی حضور فدریکو می تواند دست زیدان را برای انتخاب بازتر کند تا سیستم را از ۲-۵-۳ به ۲-۴-۴ عوض کند تا عملکرد ضعیفش در خط هافبک در بازی رفت را جبران کند.  فدریکو در روزهای اخیر به علت مشکوک بودن به کرونا تمرین نکرده اما همه تست هایش منفی شده است. هر دو بازیکن می توانند به رئال در مسیر استانبول کمک کنند.

۳- بنزما می درخشد: کریم بدون تردید مهمترین بازیکن فصل رئال مادرید است که ۲۸ گل زده است. او در بازی رفت مقابل چلسی با گل بی نظیرش جلوی یک فاجعه را گرفت. کریم در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۲۱ بازی داشته که با ۱۶ گل فوق العاده بوده است. کریم در این فصل ۲۸ گل به ثبت رسانده است

۴- هازارد هماهنگ تر خواهد شد : ادن در مقابل بتیس ۱۳ دقیقه بازی کرد که نشانه هایی از آمادگی داشت. او در مقابل چلسی ۲۴ دقیقه بازی کرد که بازی خیلی نزدیک بود و او هم چیزی از خود ارائه نداد. انتظار می رود که هازارد در بازی برگشت بتواند بالاخره چیزی از خود نشان بدهد و خاطرات رئالی ها را در مورد دو فصل گذشته از ذهنشان پاک کند.

۵- الگو گرفتن از نیمه دوم: هر چند که چلسی در نیمه اول توانست رئال مادرید را ویران کند اما در نیمه دوم رئال مادرید همه چیز را تحت کنترل داشت و به تیم توخل اجازه نفوذ را نداد. برای زیدان مهم است که همین نقشه در بازی برگشت هم تکرار نشود. برد ۱-۰ هم در بازی برگشت کافی است پس رئال مادرید باید مراقب باشد که گل نخورد  تا بتواند صعود کند و به مرحله بعدی برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ