راه متفاوت میلیتائو و اودگارد: ادر هم می توانست در زمستان به پورتو برود

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در فاصله پنج یا شش بازی تا پایان فصل شانس زیادی برای کسب هر دو جام بزرگ یعنی لالیگا و چمپیونزلیگ دارد.

روند خوب رئال در ماه های اخیر با ۱۹ بازی بدون شکست باعث شده تا تیم همه نتایج ناکام گذشته را به دست فراموشی بسپرد و بر خلاف نیم فصل اول که با تردید ظاهر شده بود، حالا بتواند شانس این را داشته باشد تا برای دومین بار در ۶۰ سال اخیر به دوگانه همزمان لالیگا و چمپیونزلیگ برسد.

در روند هفته های اخیر نقش یک بازیکن را نباید فراموش کرد: ادر میلیتائو مدافع برزیلی که با عملکرد خوبش محبوبیت زیادی میان هواداران به دست آورد. ادر در زمستان گذشته با شایعات زیادی در مورد جدایی مواجه شد و حتی بحث بازگشتش به پورتو به شدت داغ بود اما بازیکن برزیلی تصمیم گرفت که تا پایان فصل بماند و به شانس هایش باور داشت. زمان نشان داد که میلیتائو تصمیم درستی گرفته چرا که حالا و با روند خوبش می تواند به بخش مهمی از آینده رئال تبدیل شود.

میلیتائو تصمیمی کاملا متفاوت با دیگر بازیکنانی گرفت که اهل ریسک کردن نبودند. به طور مثال اودگارد نیز می توانست در رئال بماند و شرایط فصل و شدت مصدومیت ها باعث شد تا به نظر برسد که اگر در رئال می ماند می توانست نقش مهمی در تیم داشته باشد. اودگارد ریسک نکرد و به آرسنال رفت تا در تیم لندنی برای قرار گرفتن در میانه جدول بجنگد در حالی که در رئال می توانست دو جام را بگیرد. به نظر می رسد که زیدان و باشگاه از این که میلیتائو ریسک پذیر بوده و به شانس هایش باور داشته خرسند هستند و او را تحسین می کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ