برزیل با شکست ایتالیا امیدوار ماند + جدول لیگ جهانی والیبال

0

تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و برزیل نخستین بازی هفته پایانی رقابتهای لیگ جهانی را بامداد روز جمعه در شهر بولونیا برگزار کردند که این بازی حساس و مهیج با برتری ۳ بر یک تیم ملی برزیل به پایان رسید. شاگردان رزنده ست‌‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند و تنها ست دوم را ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند.

نتایج لیگ ملتهای والیبال عکس لیگ ملتهای والیبال جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال

ایتالیا در این بازی با تمام قوا به میدان آمد. زایتسف، تراویسا، کوار، بیرارلی، پارودی، پیانو و روسینی(لیبرو) بازیکنان شروع کننده تیم ملی ایتالیا در این مسابقه بودند. در آنسوی میدان هم رزنده، والاس، سیدنی سانتوس، لوکاس، موریلیو، لوکارلی و داسیلوا(لیبرو) بازیکنانی بودند که در ترکیب تیم ملی برزیل حضور داشتند.

ایتالیا بعد از اینکه چهار بازی قبلی برابر لهستان و ایران را واگذار کرد با ترکیب اصلی به میدان آمده بود اما نتوانست مقابل انگیزه بالای برزیلی‌ها مقاومت کند. ایوان زایتسف در این دیدار ستاره میدان بود. او به تنهایی ۳۰ امتیاز کسب کرد والاس دسوزا هم ستاره تیم ملی برزیل بود که در این مسابقه ۲۲ امتیاز به دست آورد.

با این نتیجه تیم ملی برزیل ۱۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی گروه A قرار گرفت. تیم ایران همچنان با یک بازی کمتر و ۱۹ امتیاز صدرنشین است. ایتالیا با همین امتیاز و معدل کمتر در رده دوم قرار دارد و لهستان هم با یک بازی کمتر و یازده امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاده است.

جدول رده بندی گروه A
تیم امتیاز مسابقات جزئیات نتایج ست امتیاز
بازی برد باخت ۳
۰
۳
۱
۳
۲
۲
۳
۱
۳
۰
۳
برده باخته معدل برده باخته معدل
۱ ایران ۱۹ ۱۰ ۶ ۴ ۳ ۲ ۱ ۲ ۲ ۲۲ ۱۶ ۱.۳۷۵ ۸۶۳ ۸۱۸ ۱.۰۵۵
۲ ایتالیا ۱۹ ۱۱ ۶ ۵ ۲ ۴ ۱ ۳ ۱ ۲۳ ۱۹ ۱.۲۱۱ ۹۴۸ ۹۵۶ ۰.۹۹۲
۳ برزیل ۱۴ ۱۱ ۵ ۶ ۲ ۱ ۲ ۱ ۳ ۲ ۲۰ ۲۳ ۰.۸۷۰ ۹۸۰ ۹۷۴ ۱.۰۰۶
۴ لهستان ۱۱ ۱۰ ۴ ۶ ۱ ۲ ۱ ۳ ۳ ۱۵ ۲۲ ۰.۶۸۲ ۸۲۶ ۸۶۹ ۰.۹۵۱

تیم ملی لهستان ساعت ۲۲:۴۵ روز جمعه میزبان تیم ملی ایران است. لهستان برای اینکه شانس صعود خود را زنده نگه دارد چاره‌ای جز پیروزی ۳ امتیازی برابر ایران ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ