زیدان:«به بازیکنانم افتخار می کنم، به یک قدمی فینال رسیدیم»

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و چلسی حضور پیدا کرد.

وینیسیوس در سمت چپ:” این پستی متفاوت با سبک بازی او بود. ایده این بود که از دو پیستون استفاده کنیم. تلاش کردیم اما چلسی بهتر بود. باید تبریک بگوییم. به بازیکنانم هم به خاطر کارشان در چمپیونزلیگ تبریک می گویم. به آنها افتخار می کنم.”

مشکلات امسال :” این چیزی است که باید با آن کنار می آمدیم. کار خوبی تا رسیدن به این جا داشتیم. به یک  قدمی فینال رسیدیم. باید استراحت کنیم و به چهار بازی بعدی فکر کنیم.”

اشتباه کردید که از بازیکنان ناآماده استفاده کردید؟” نقشه مشخص بود. سه مدافع میانی و دو پیستون. رد بازیهای زیادی با این سیستم بازی کردیم. دوئل های زیادی را از دست دادیم و چیزی کم بود اما تلاشمان را کردیم. اگر یک گل می زدیم همه چیز عوض شد.”

رئال مادرید فصل بعد با حضور شما به عنوان مربی برای چمپیونزلیگ می جنگد؟” قطعا خواهد جنگید اما به آن فکر نمی کنم. به لالیگا فکر می کنم. ببینیم بعد از ان چه می شود.”

به تیم چه گفتید؟” این که آرامش داشته باشند. فوتبال همین است. بازی مشکلی است. از نظر روحی می توان شرایط را عوض کرد چون هنوز خیلیت ا پایان فصل مانده است.”

وینیسیوس چقدر در پست پیستون تست شده بود؟”سعی کردیم از بازیکنان آماده تر استفاده کنیم. در نهایت کمی به انرژی بیشتری نیاز داشتیم. وینیسیوس دو بازی در این پست داشت. به طور مثال مقابل ختافه.”

هازارد:”باید اعتماد به نفس داشته باشد. خیلی کم بازی می کند. این دومین بازی اش بود و باید به ریتم بازی برگردد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ