طفره رفتن های مشکوک زیدان از صحبت در مورد آینده اش؛ رفتنی است؟

0

رئال مادرید نیوز : زیدان همچون ماه های اخیر از صحبت در مورد آینده اش طفره می رود. یک سال دیگر قرارداد دارد و باشگاه می خواهد بماند اما هر بار که در مورد آینده اش از او صحبت می شود به نوعی طفره می رود. پس از شکست مقابل چلسی نیز وقتی از زیدان در مورد این که آیا رئال در فصل بعد برای چمپیونزلیگ می جنگد یا نه، پرسیده شد، او در جواب گفت: قطعا برای چمپیونزلیگ می جنگند اما به این فکر نمی کنم. به لالیگا فکر می کنم. بعد از آن ببینیم چه می شود.”

زیدان در هفته های اخیر هر زمان که با سوالاتی در مورد آینده اش مواجه شده، گفته است که فقط به پایان همین فصل فکر می کند. او هرگز علامت یا اظهارنظری که به رئالی ها خوشبینی بدهد را بروز ندهد. به همین خاطر مدیران رئال ، بازیکنان و هواداران حس می کنند که مربی فرانسوی مثل سال ۲۰۱۸ قصد استعفا را دارد و حالا باید دید که جدایی او با قهرمانی لالیگا خواهد بود یا با فصلی بدون جام.

زیدان یکی از مشکل ترین فصل هایش را پشت سر گذاشته است. او پس از ابتلا به کرونا یکی از خشمناک ترین کنفرانس های مطبوعاتی اش را داشت و به بازیکنان گفت که اگر قصد تغییر او را دارند، توی رویش بگویند. تیم فعلا برای نجات فصل فقط لالیگا را دارد چرا که همه تورنمنت های دیگر را از دست داده است. رئال برای بردن لالیگا باید هر چهار بازی بعدی را ببرد و منتظر امتیاز دادن اتلتیکو در یکی از این چهار بازی باشد.

باشگاه و فلورنتینو پرز در این ماه ها هرگز زیدان را زیر سوال نبرده اند اما مربی فرانسوی از انتقادهایی که از او می شود، دلخور است. مدیران رئال مادرید می خواهند که بماند چرا که زیزو با تمامی مشکلات تا پایان فصل شانس کسب دو جام را داشت و هنوز هم فرصت دارد تا دوازدهمین جامش در رئال را ببرد.

شکست مقابل چلسی یکی از بدترین شکست های زیدان در رئال بود چرا که تیمش هیچ حرفی برای گفتن مقابل حریف نداشت. خبری از توجیه و تاسف نبود چون حریف کاملا از رئال برتر بود. قطعا زیدان از این که تیمش این قدر در مقابل حریفش ضعیف تر بوده، ناراحت هستند.  حالا فقط زیدان می داند که چه اتفاقی برایش در پیش است و آیا در فصل آینده روی نیمکت رئال مادرید می نشیند یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ