لوپتگی به دنبال اولین بردش مقابل رئال مادرید؛ مدافع فرانسوی به بازی یکشنبه رسید

0

رئال مادرید نیوز : سویا روز جمعه تمریناتش را برای بازی با رئال پیگیری کرد که ژول کونده مدافع فرانسوی که دیروز در تمرینات شرکت نکرده بود امروز با تیم تمرین کرد و مشکلی برای بازی مقابل رئال ندارد.  خوزه کاسترو مدیر سویا در این تمرین حضور پیدا کرد و با لوپتگی و بازیکنان تیم صحبت کرد.

سویا در حالی به مصاف رئال می آید که فرناندو هافبک برزیلی این تیم به تازگی عنوان بهترین بازیکن ماه لالیگا را کسب کرده است. این بازیکن در زمانی که در سیتی توپ می زد در سال ۲۰۱۶ در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف رئال رفت که با گل به خودی زمینه ساز حذف تیم انگلیسی شد و شاید به همین خاطر باشد که بازی یکشنبه برایش خیلی خاص باشد.

جولن لوپتگی مربی باسکی سویا از زمانی که هدایت تیم آندلوسی را به عهده گرفته همه بزرگان لالیگا را شکست داده اما مقابل رئال موفق نبوده است. سرمربی سابق رئال مادرید تا کنون همه حریفانش در لالیگا را حداقل یک بار شکست داده و مقابل اتلتیکو و بارسا نیز پیروز شده است اما هرگز مقابل رئال پیروز نشده است. سویا با شکست هفته گذشته اش شانس چندانی برای قهرمانی خود در لالیگا قائل نیست اما می خواهند چهار بازی بعدی را ببرند تا ۸۲ امتیازی شوند و از رکورد امتیازات تاریخشان در لالیگا که ۷۶امتیاز بوده است، عبور کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لوپتگی به دنبال اولین بردش مقابل رئال مادرید؛ مدافع فرانسوی به بازی یکشنبه رسید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ