آس: رئال مادرید هیچ تماسی با گزینه های جانشینی زیدان نداشته

0

رئال مادرید نیوز : زیدان در هفته های اخیر بارها با تردید در مورد آینده اش صحبت کرده است. زیزو تا پایان فصل آینده قرارداد دارد اما هرگز با اطمینان نگفته که در رئال می ماند. با این وجود باشگاه از کارش راضی است چرا که با وجود فصلی عجیب ، مملو از مصدومیت و ابتلای شدید بازیکنان به کرونا همچنان تیم تا پایان فصل در دو جام بزرگ زنده ماند و حالا همچنان شانسی جدی برای قهرمانی لالیگا دارد.

آس گزارش داده است که بر خلاف شایعات فعلا رئال مادرید هیچ تماسی با گزینه های جانشینی زیدان نداشته است و هیچ مذاکره ای با آلگری، رائول یا وکیل یواخیم لوو صورت نگرفته است چرا که فعلا باشگاه به ماندن زیدان اطمینان دارد.وکیل یکی از این سه گزینه در گفتگو با آس گفت که اگر تیمی نظیر رئال مادرید قرار باشد خودش را برای انتخاب مربی جدید انتخاب کند قطعا با گزینه های احتمالی تماس می گیرد اما فعلا هیچ تماسی گرفته نشده و این را باید نشانه اطمینان باشگاه به ماندن زیدان دانست. از سویی گفته می شود که آلگری در آستانه حضور روی نیمکت یوونتوس قرار دارد و به همین خاطر نمی توان او را جزئی از گزیینه ها دانست.

رائول فعلا کار خود را در کاستیا به خوبی انجام می دهد و گزینه ای برای آینده در دراز مدت است چرا که به خوبی با رختکن کنار می آید، رابطه خوبی با رسانه ها دارد و به عنوان یک اسطوره مورد احترام رختکن خواهد بود و می تواند مسیر زیدان را ادامه بدهد.

به گفته آس، زیدان در پایان فصل با رئال مادرید جلسه خواهد گذاشت و حتی بعید نیست که باشگاه او را راضی به تمدید قراردادش کند و در فصل آینده با یک خرید کهکشانی (احتمالا امباپه) به قهرمانی دوباره اروپا امیدوار باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: رئال مادرید هیچ تماسی با گزینه های جانشینی زیدان نداشته

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ