کامبک عالی کاستیا؛ تیم رائول فقط دو بازی تا لیگ دسته دو

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که استعداد مربیگری رائول خیلی زودتر از چیزی که تصور می شد، شکوفا شده است.

رائول در حالی که تازه دو سال است مربیگری را در سطح حرفه ای آغاز کرده می درخشد و خودش را ثابت می کند. کاستیا در حالی که در مقابل تالاورا با نتیجه دو بر یک عقب افتاده بود، کامبک زد و با نتیجه چهار بر دو پیروز شد تا به مرحله بعدی پلی آف برسد. قرعه کشی مرحله بعدی دوشنبه انجام می شود که کاستیا بعد از آن فقط باید دو بازی دیگر را ببرد تا بتواند پس از هفت سال به لیگ دسته دو اسپانیا برگردد.

رائول در تابستان گذشته قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شد. عملکردش در فصل گذشته در کاستیا را هم نمی توان ارزیابی کرد چرا که در حالی که تیمش روی دور قرار گرفته بود و در مسیر رسیدن به بالای جدول حرکت می کرد، فصل به خاطر کرونا نیمه تمام ماند. حالا در اولین فصل کامل رائول در کاستیا، او فاصله چندانی تا لیگ دسته دو ندارد.

سرجیو آریباس روز درخشانی داشت و یک پاس گل درخشان روی گل اول به دورو داد. بعد از آن که کاستیا دو گل خورد و عقب افتاد نیز دورو، هوگو وایخو و کنث سولر گلزنی کردند. ارزش پیروزی تیم رائول وقتی بیشتر روشن می شود که بدانیم این تیم دو مهره کلیدی خود یعنی بلانکو و میگل گوتیرز را هم به علت حضور در اردوی تیم بزرگسالان در اختیار نداشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کامبک عالی کاستیا؛ تیم رائول فقط دو بازی تا لیگ دسته دو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ