پاپو گومز:«مودریچ را خیلی دوست دارم، یک لیدر است»

0

رئال مادرید نیوز : پاپو گومز بازیکن باتجربه و آرژانتینی سویا در زمستان گذشته از آتالانتا راهی پیزخوان شد. او به علت اختلاف با گاسپرینی نتوانست در آتالانتا بماند و در چمپیونزلیگ مقابل رئال بازی کند. وی در مورد بازی امشب سویا و رئال صحبت کرد.

سویا با لالیگا وداع کرده؟” فکر نمی کنم. مقابل رئال یک بازی داریم که می تواند خیلی ما را نزدیک کند. هنوز بر خلاف چیزی که می گویند از قهرمانی لالیگا دور نشده ایم. سعی می کنیم سه امتیاز را بگیریم و ببینیم در سه بازی بعدی چه می شود.”

رئال پس از حذف از اروپا:” رئال مادرید اخیرا بازیهای خوبی داشته است. در لالیگا با روحیه بازی می کنند و در چمپیونزلیگ خیلی خوب کار کردند اما به یک تیم بسیار قوی برخورد کردند. در چمپیونزلیگ در این سطح اتفاقات زیادی رخ می دهد. امشب اما با تمام قوا ظاهر می شوند چون می خواهند قهرمان لالیگا شوند. قطعا با یک رئال مادرید زخم خورده مواجه می شویم. سعی می کنیم که یک بازی تقریبا عالی  را داشته باشیم  تا سه امتیاز را بگیریم.”

آتالانتا :” وقتی قرعه کشی انجام شد هنوز در آن تیم بودم. قطعا تقابل با بهترین تیم ها را دوست دارم و چیزهای زیادی یاد می گیرم. اولین باری است که مقابل رئال قرار می گیرم وسعی می کنم لذت ببرم. بازی مهمی است و هر اتفاقی مکن است رخ بدهد.”

بازیکن محبوب رئال :” لوکا مودریچ را همیشه دوست داشتم و در سالهای اخیر که در پست مشابهی بازی می کنیم بیشتر به او علاقمند شده ام. در سالهای اخیر او به یک لیدر تبدیل شده است. او شرایط خیلی خوبی دارد و او را خیلی دوست دارم.فکر می کنم ۳۵-۳۶ ساله باشد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پاپو گومز:«مودریچ را خیلی دوست دارم، یک لیدر است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ