خشم اینستاگرامی کارواخال از پنالتی میلیتائو

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی در مقابل سویا تن به تساوی داد و دو امتیاز کلیدی را در راه قهرمانی لالیگا از دست داد که بازی دو صحنه بسیار مشکوک داشت و می توانست شرایط متفاوتی داشته باشد.

صحنه اول مربوط به آفساید اودریوزولا پیش از پاس گل به بنزما در نیمه اول و پیش از گل اول سویا بود. در این صحنه حتی در تصاویر تلویزیونی هم مشخص نبود که آیا آفساید به درستی گرفته شده است یا نه.

صحنه جنجالی دیگر مربوط به هند پنالتی میلیتائو بود. بازیکن برزیلی در این صحنه پشت به توپ بود اما دستش باز بود. در حال حاضر تفسیرهای متفاوتی نسبت به این صحنه وجود دارند. به گفته ایتورالده گونزالس داور بازنشسته بر اساس قوانین کنونی چنین صحنه هایی هند گرفته می شوند هر چند که با تصحیح قوانین در فصل آینده چنین صحنه ای نباید هند گرفته شود. دائودن دیگر داور بازنشسته اسپانیایی اعتقاد دارد که داور مرتکب اشتباه شده است.

نکته مهم این جاست که در ادامه همین صحنه بونو دروازه بان سویا روی بنزما مرتکب پنالتی شد که اگر داور پنالتی میلیتائو را نمی گرفت باید پنالتی بنزما را می گرفت و کلا سرنوشت لالیگا تغییر می کرد.

دنی کارواخال مدافع راست رئال که به علت مصدومیت در بازی حضور نداشت پس از صحنه پنالتی میلیتائو در پیامی اینستاگرامی نوشت :” چقدر خجالت آور” تا این گونه اعتراضش را نشان بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خشم اینستاگرامی کارواخال از پنالتی میلیتائو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ