میانگین گلزنی بیل در فصل ۲۲-۲۰۲۱ بهتر از رونالدو، مسی و امباپه

0

رئال مادرید نیوز : گرت بیل بازیکن ولزی امسال برای بیشتر بازی کردن از رئال جدا شد و به تاتنهام رفت و با وجود فصلی پرفراز و نشیب، آمار بدی نداشته است. در واقع آمار او نه تنها از مهاجمان رئال بلکه از خیلی از بزرگان فوتبال اروپا هم بهتر بوده است.

بیل از زمان حضور میسون روی نیمکت تاتنهام روند خوبی را داشته است. او در مقابل ساوتهمپتون یکی از دو گل پیروزی تاتنهام با نتیجه دو بر یک را زد و بعد ازآن در مقابل شفیلد هت تریک کرد. گرت در مقابل لیدز گل نزد اما در این فصل مجموعا ۹ گل در لیگ انگلیس داشته است. او در لیگ انگلیس فقط ۷۹۱ دقیقه و ۱۷ بازی داشته یعنی در لیگ برتر هر ۸۷.۹ دقیقه یک گل زده است. بیل مجموعا در این فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده است ک هدر ترکیب رئال فقط بنزما از او بهتر بوده است این در حالیست که به طور مثال بنزما در این فصل در ۲۶۴۵ دقیقه در لالیگا ۲۱ گل زده و میانگین هر ۱۲۵.۹ دقیقه یک گل را داشته است.

در این فصل فقط لواندوفسکی با ۳۹ گل و موریل با ۲۱ گل میانگین گلزنی بهتری از بیل را داشته اند. مهاجم لهستانی در بوندسلیگا هر ۵۸.۵ دقیقه یک گل زده و مهاجم کلمبیایی آتالانتا هر ۶۸.۲ دقیقه یک گل زده است. امباپه در لیگ فرانسه ۲۵ گل زده و میانگین هر ۸۸.۹ دقیقه یک گل را داشته، هالند ۲۵ گل زده و میانگین هر ۸۹.۲ دقیقه یک گل را دارد، رونالدو ۲۷ گل زده و میانگین هر ۹۷.۹ دقیقه یک گل را ثبت کرده، مسی ۲۹ گل زده و میانگینش هر ۱۰۱.۱ دقیقه یک گل است. ایبراهیموویچ، آندره سیلوا و نیانه نیز در میان ده نفر برتر هستند.

بیل در پایان فصل با اتمام قراردادش با تاتنهام باید به رئال مادرید برگردد اما بعید است که رئال تمایلی به حفظ او داشته باشد چرا که دورانش در رئال تمام شده و در دو فصل آخرش دررئال به شدت بی انگیزه بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

میانگین گلزنی بیل در فصل ۲۲-۲۰۲۱ بهتر از رونالدو، مسی و امباپه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ