قضاوت افتضاح خیل مانزانو: گرانادا باید هشت نفره می شد

0

رئال مادرید نیوز : هر چند که رئال در مقابل گرانادا پیروز شد اما خیل مانزانو عملکرد بسیار ضعیفی را در این بازی داشت.

در حقیقت مانزانو اخراج داروین ماچیس را به علت تکل از پشت روی فدریکو والورده در دقیقه ۲۵ بخشید و حتی کارت زرد هم نداد. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس گفت :”در این صحنه باید کارت قرمز نشان داده می شد.  قانون در چنین خطاهایی بحث عمدی بودن یا نبودن را کنار می گذارد. این خطا بسیار خشن بود و باید کارت قرمز نشان داده می شد چون ممکن بود پای بازیکن رئال شکسته شود حتی اگر ناخواسته باشد. کوردرو وگا سرپرست اتاق داور ویدیویی باید دخالت می کرد و در این صحنه کارت قرمز نشان داده می شد.”

در شروع نیمه دوم کاسمیرو باید به علت خطا روی اتکی در دقیقه ۵۱ کارت زرد می گرفت و پنج کارته می شد تا بازی رئال و بیلبائو را از دست بدهد. دو دقیقه بعد اتکی دیگر بازیکن گرانادا باید به علت خطا روی رودریگو کارت قرمز می گرفت. ایتورالده گفت:” توپ را ندید. فقط می خواست مچ پای حریف را بزند. کارت قرمز داشت.”

از سویی داور صحنه گل گرانادا را به علت صحنه مشکوک به هند بازبینی کرد اما ایتورالده مرتکب اشتباه شده چرا که چنین صحنه هایی نباید توسط داور ویدیویی بازبینی شوند. یک دقیقه بعد کوئینا به علت خطا روی هازارد باید کارت قرمز می گرفت. ایتورالده توضیح داد :” چنین کارت قرمزهایی باید توسط داور ویدیویی بررسی شود. این ابزار برای همین کار آمده است. در دنیای فوتبال مراقبت از بازیکنان خیلی مهم است چرا که آنها بخش اصلی نمایش هستند و اگر از آنها مراقبت نکنیم، همه چیز تمام میشود. سه کارت قرمز باید در این بازی نشان داده می شد.”

از سویی ایتورالده گفت که کاسمیرو به هیچ وجه روی صحنه گل چهارم که به گل بنزما منجر شد، هند نکرده چرا که دست در جای طبیعی خود بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

قضاوت افتضاح خیل مانزانو: گرانادا باید هشت نفره می شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ