حمله شدید فرهاد به آذری جهرمی/ مستحق باخت نبودیم

0

استقلال نیوز – مدیررسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز نشست فرهاد مجیدی در پایان دربی ۹۵ اظهار داشت: باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.

فرهاد مجیدی هم در نشست خبری‌اش گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. موقعیت‌های ما خیلی از بهتر پرسپولیس بود. آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کرده و برنده شدند. دربی همین است و هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. اگر داور پنالتی می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به استوری آذری جهرمی درباره ستاره‌های قهرمانی استقلال در آسیا گفت: همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌داند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند. امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزیر باشد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، جریان بازی را عوض می‌کرد. به غیر از مسئله پنالتی، بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

ادامه دارد…

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حمله شدید فرهاد به آذری جهرمی/ مستحق باخت نبودیم

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ