شایعه محض: بازگشت آنچلوتی به رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : نشریه انگلیسی میرر در ادعایی مدعی شده است که کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی یکی از گزینه های جانشینی زیدان در رئال مادرید دانست.

به نظر می رسد که این ادعا را باید یک شایعه مضحک دانست چرا که آنچلوتی به علت اختلاف با پرز از رئال مادرید جدا شد. کارلو یکی از بهترین و موفق ترین مربیان تاریخ رئال است که طلسم قهرمانی اروپا را پس از دوازده سال شکست اما روند جدایی وی باعث می شود که او حتی در بدترین کابوس هایش هم نخواهد همکاری دوباره با پرز را تجربه کند.

در واقع دلیل اصلی جدایی آنچلوتی از رئال به اختلافش با پرز در مورد بیل برمی گردد. زمانی که کارلو در یکی از بازیها، بیل را تعویض کرد و پرز در پایان بازی به شدت به او حمله کرد و گفت که با این تعویض به او توهین کرده است!

در زمانی که آنچلوتی از رئال مادرید برکنار شد، وقتی خبرنگاران از پرز پرسیدند که چرا او را اخراج کرده، گفت که دلیلش را نمی داند! در واقع رئال مادرید در فصل دوم کارلو با وجود مصدومیت خیل عظیمی از بازیکنان تا آخرین هفته ها در دو جام بزرگ زنده مانده بود و تیمش هم بازی روانی را ارائه می داد اما پرز ماجرای بیل را از یاد نبرد و کارلتو را برکنار کرد.

زمان نشان داد که اخراج آنچلوتی آن هم به خاطر بازیکن بی نظم و بی تعصبی نظیر گرت بیل اشتباه بزرگی بوده است اما بعید است که مربی ایتالیایی با آن تجربه وحشتناک حتی اگر کلاهش هم نزد فلورنتینو پرز افتاده باشد، بخواهد به رئال برگردد!

فعلا به نظر می رسد که رائول گزینه اول جانشینی زیدان است که البته بخشی از مدیران رئال مادرید به آلگری تمایل دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شایعه محض: بازگشت آنچلوتی به رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ