«ناچو لایق جایگاه ثابت در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیاست»

0

رئال مادرید نیوز : از زمان پیوستن ناچو به تیم بزرگسالان رئال مادرید هیچ کس نگفته که کار برایشان ساده است اما کمتر کسی به اندازه او با این قاطعیت پیراهن رئال را به تن می کند. هر چند که به خاطر کیفیت و دیش در همه فصل ها دقایق زیادی داشته است اما در این فصل جهشی که برای ثبات در ترکیب داشته بی نظیر است. از نظر بدنی بی نظیر است و ژن پیروزی برای او که از کودکی در رئال در او شکل گرفته باعث شده تا به یک الگو برای هم تیمی ها و یک نقطه اطمینان برای مربی تبدیل شود. گلش در سن مامس حاصل تلاش و استقامتش است اما خیلی از اوقات کیفیت او با جمله ای نظیر “ناچو همیشه به وظایفش عمل می کند” نادیده گرفته می شود. جمله ای که برای بازیکنی که با تمام وجود پیراهن رئال را پوشیده ناعادلانه است. حالا که توجه زیدان را جلب کرده با بی توجهی لوئیز انریکه مواجه شده است در حالی که می تواند به مدافع مهمی در تیم ملی تبدیل شود که در زمان لازم می تواند در پست های مختلف بازی کند اما ملیت بازیکن دیگری که زمانی به تیم ملی اسپانیا پشت پا زده را تغییر می دهد و این گونه به ناچو بی توجهی می کند.

ناچو با سختکوشی و با سری رو به بالا به تلاش ادامه می دهد اما معمولا همیشه مجبور است که دو برابر بقیه تلاش کند و نصف بقیه مورد توجه قرار بگیرد. زمانش رسیده است که همه توجهات لازم به او در رئال و همچنین تیم ملی صحبت بگیرد. هر چقدر مربی سعی کند که او را نبیند و ملیت بازیکنان دیگر را تغییر بدهد تا او را در لیست قرار ندهد، حقیقت این است که ناچو آماده ترین مدافع میانی اسپانیایی حال حاضر است.

آنتونیو رومرو

ناچو فرناندز کیست ناچو فرناندز عکس ناچو ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«ناچو لایق جایگاه ثابت در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیاست»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ