ده بازیکنی که می توانند به درآمدزایی رئال مادرید کمک کنند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید یکی از مهمترین فصل هایش را در نقل و انتقالات تابستانی تجربه می کند. در حقیقت پرز پذیرفته که تیم به خرید چهره های جدید نیاز دارد و بدین ترتیب برخی بازیکنان هم باید جدا شوند تا شرایط مالی باشگاه بهتر شود. در حال حاضر ده بازیکن از رئال می توانند در لیست فروش قرار بگیرند و به درآمدزایی رئال مادرید کمک کنند.

ادن هازارد: بازیکن بلژیکی گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید با بیش از ۱۰۰ میلیون یوروست اما پس از دو سال و آماری ناامیدکننده ممکن است جدا شود. قیمت وی در حال حاضر زیاد نیست اما به نظر می رسد که ۵۰ میلیون یورو هم از نظر رئال برای فروش ا وکافی باشد.

واران: رئال مادرید روی فروش بازیکن فرانسوی حساب ویژه ای باز کرده است. واران در سال پایانی قراردادش است و رئال می خواهد از فروش او درآمدزایی کند. چلسی، یونایتد و پی اس جی به دنبالش هستند و قیمتش ۷۰ میلیون یورو تخمین زده می شود.

گرت بیل: بازیکن ولزی جایی برای رئال در فص لآینده ندارد و باشگاه امیدوار است که او را به صورت قطعی یا قری تا پایان قراردادش بفروشد. این بازیکن در لیگ انگلیس عملکرد خوبی داشته و رئال امیدوار است که بتواند حتی اگر با مبلغی اندک، از فروش وی درآمدزایی کند.

مارکو اسنسیو: رئال مادرید برای سال آینده رویش حساب می کند اما اگر پیشنهاد خوبی برسد بعید است که باشگاه مشکلی با فروش او داشته باشد. یوونتوس مدتهاست که شرایط خریدنش را دنبال می کند.

لوکا یوویچ: مهاجم صرف در نیم فصل دوم قرضی به آینتراخت رفت که در تیم سابقش هم جا نیافتاد. رئال مادرید دو فصل پیش برایش ۶۰ میلیون یورو هزینه کرد اما حالا مجبور است که او را با مبلغی کمتر بفروشد.

ایسکو: هافبک مالاگایی هم به سال پایانی قراردادش می رسد و البته پس از هشت سال زمانش رسیده تا از رئال برود. دستمزد بالایی می گیرد و شاید باشگاهی حاضر نشود که برای خریدنش پولی بپردازد اما همین که رئال از پرداخت دستمزدش راحت شود هم خوب است.

مارسلو: شرایط وی نیز کاملا مشابه ایسکو است. درخشش میگل گوتیرز باعث شده تا جایی برای بازیکن برزیلی در ترکیب رئال نباشد و وقتش رسیده که از تیم برود.

دنی سبایوس: دو فصل قابل قبول را در ارسنال داشته است اما رئال دیگر نمی خواهد او را قرض بدهد و وقتش رسیده که برایش مشتری پیدا شود و برای همیشه از رئال برود.

ماریانو دیاز: این بازیکن دو سال است که در لیست فروش قرار دارد اما برایش مشتری پیدا نمی شود چون دستمزد بالایی می گیرد. شاید دوباره به فوتبال فرانسه برگردد.

مایورال: آینده اش به رئال وابسته نیست. فصل درخشانی در رم داشته و جالوروسی ها می توانند با ۱۵ میلیون یورو در همین تابستان یا ۲۰ میلیون یورو در تابستان بعدی او را به خدمت بگیرند و قراردادش را به حالت قطعی در بیاورند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ده بازیکنی که می توانند به درآمدزایی رئال مادرید کمک کنند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ